|
Dali IKON 6 MK2 gulvhøjtalere solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SiKri ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-April-2021 kl. 14:09 |
Solgt Redigeret af SiKri - 10-April-2021 kl. 13:48 |
|
![]() |
|
cmnielsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2005 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 301 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal nok skrive hvilken farve de er, så er der bedre chance for at få dem afsat.
|
|
![]() |
|
SiKri ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 8 |
He, ja, naturligvis! De er sorte
![]() ![]() Redigeret af SiKri - 05-April-2021 kl. 20:53 |
|
![]() |
|
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
Hvis de engang kommer ned i 3500kr kunne jeg godt være interesseret
![]() |
|
![]() |
|
Som skrevet er jeg åben for bud, så måske vi kan finde hinanden
![]() Prisen er sat efter hvad de ellers bliver sat til salg for andre steder. Jeg synes dog, at det ofte er højtalere som har skavanker. Det har de her ikke . Der er passet på dem, og kasser og ubrugte spikes følger med. Jeg vil nødig under 3800
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |