recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dali Lektor 1 vs. Dali Zensor 1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dali Lektor 1 vs. Dali Zensor 1

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kgndksv Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Januar-2012
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kgndksv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dali Lektor 1 vs. Dali Zensor 1
    Sendt: 26-Januar-2012 kl. 14:54

Jeg har netop købt en Pioneer vsx-921, som jeg vil bruge som stereo-reciever og vil gerne have et par kompakthøjtalere til - og på sigt en subwoofer.

Højtalerne skal være hvide og jeg har kigget på Dali Zensor 1 og Dali Lektor 1, men kan ikke gennemskue forskellen. Jeg synes at Zensor 1 for de bedste ord med på vejen rundt på nettet, men den er umiddelbart lidt billigere... Jeg synes også at spec. er nogenlunde de samme, hvis man sammenligner dem på Dali's hjemmeside, omend der er marginale forskelle i nogle tallene...
 
 
 
Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad foreskellen er?
 
Til top
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Irenicus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 15:16
Specs kan i HiFi verdenen desværre ikke bruges til noget... Overhovedet...
Det bedste du kan gøre er at høre dem. Smut ned i HiFi klubben og hør dem, derefter tager du i nogle af de mange andre HiFi butikker og lytter til hvad de har stående, sidste låner du dit ynglingssæt med hjem og vurderer det her.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu