recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dali lektor sub 10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dali lektor sub 10

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2013 kl. 13:18
Du må jo bare nøjes med Lektor'en når din kone ikke kan li dem der er bedre :-)
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Oktober-2007
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2013 kl. 15:05
Hehe ved ikke om det er at nøjes? Vil ikke over 2500 så den var kun interssant hvis jeg fandt en brugt.

Hva med asw650? VIl den være bedre end lektoren?

Har også fået tilbudt en dali concept 12 sub til 1500kr - har haft den før og var ganske tilfreds, men er måske bange for den blir for stor for kæresten, men ville i hellere bruge 1000 mere og få lektoren?
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2013 kl. 15:39
Oprindeligt skrevet af armani-thomas armani-thomas skrev:

Ikon overgår den på alle områder. Hvis ikke man syntes en Ikon er "stram og præcis" er den ikke blevet integreret/kalibreret ordentligt i forhold til fronter. Har man ikke noget ordentlig rumkorrektion er dette selvfølgelig heller ikke nemt.

Aldeles uenig. Lektor subben er noget af det bedste der er bedrevet af subber fra fabrikken i Nørager.
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Oktober-2007
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2013 kl. 16:10
Ja se så blevsagen vent lidt :)

Ligenu tror jeg det blir lektor 10 :) tror den er fin til mit behov :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2013 kl. 19:56
Ja den kan du roligt købe. Hvis du har været tilfreds med Concepten, så bliver du det sikkert også med Lektoren.
Dog fornemmer jeg en "anelse" ironi i Tweaky's indlæg :-D
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2013 kl. 08:53
Ingen ironi her fra. Jeg benytter selv to stk Lektor subs.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2013 kl. 10:06
Lektor sub'en har så vidt jeg ved aldrig været i nærheden af Nørager, det er en lille kineser dreng der har samlet den med hans bumsesnask/pubeshår befængte fingre :-D

Glad for jeg fik 3 Ikon's MK1 istedet, og så til lavere pris end Lektor subs'ne ;-) Dejlige kasser på lige knap den dobbelte vægt, går 5hz dybere, 70W RMS mere og gøre godt med, og MADE IN DENMARK ;-)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2013 kl. 14:44
Er det ikke kun de gamle Concept og så den nuværende Zensor der produceres i Kina? Så hut jeg visker, så er Lekter serien også lavet i Nordjylland.
Til top
amh09 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Juli-2004
Sted: Denmark
Point: 60
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amh09 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2013 kl. 21:39
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Er det ikke kun de gamle Concept og så den nuværende Zensor der produceres i Kina? Så hut jeg visker, så er Lekter serien også lavet i Nordjylland.

Måtte lige ned på alle 4 og kigge bag på min Lektor 6 - der står "Designed and engineered in Denmark" - så den kommer helt sikkert fra Kina.

mvh

Andreas

Udstyr:
Denon AVR-1912
Dali Lektor 6 fronter
XTZ 99 W12.16 Sub
Dali Lektor LCR center
Dali Lektor 1 baghøjttalere
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu