|
Dali lektor sub 10 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du må jo bare nøjes med Lektor'en når din kone ikke kan li dem der er bedre :-)
|
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Hehe ved ikke om det er at nøjes? Vil ikke over 2500 så den var kun interssant hvis jeg fandt en brugt.
Hva med asw650? VIl den være bedre end lektoren? Har også fået tilbudt en dali concept 12 sub til 1500kr - har haft den før og var ganske tilfreds, men er måske bange for den blir for stor for kæresten, men ville i hellere bruge 1000 mere og få lektoren?
|
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Aldeles uenig. Lektor subben er noget af det bedste der er bedrevet af subber fra fabrikken i Nørager. |
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Ja se så blevsagen vent lidt :)
Ligenu tror jeg det blir lektor 10 :) tror den er fin til mit behov :)
|
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Ja den kan du roligt købe. Hvis du har været tilfreds med Concepten, så bliver du det sikkert også med Lektoren.
Dog fornemmer jeg en "anelse" ironi i Tweaky's indlæg :-D |
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Ingen ironi her fra. Jeg benytter selv to stk Lektor subs.
|
|
![]() |
|
Lektor sub'en har så vidt jeg ved aldrig været i nærheden af Nørager, det er en lille kineser dreng der har samlet den med hans bumsesnask/pubeshår befængte fingre :-D
Glad for jeg fik 3 Ikon's MK1 istedet, og så til lavere pris end Lektor subs'ne ;-) Dejlige kasser på lige knap den dobbelte vægt, går 5hz dybere, 70W RMS mere og gøre godt med, og MADE IN DENMARK ;-) |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Er det ikke kun de gamle Concept og så den nuværende Zensor der produceres i Kina? Så hut jeg visker, så er Lekter serien også lavet i Nordjylland.
|
|
![]() |
|
amh09 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
Måtte lige ned på alle 4 og kigge bag på min Lektor 6 - der står "Designed and engineered in Denmark" - så den kommer helt sikkert fra Kina. mvh Andreas |
|
Udstyr:
Denon AVR-1912 Dali Lektor 6 fronter XTZ 99 W12.16 Sub Dali Lektor LCR center Dali Lektor 1 baghøjttalere |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |