recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dali, onkyo, marantz eller andet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDali, onkyo, marantz eller andet?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 925
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2008 kl. 20:47

Men forskellen mellem Marantz 100w (regner med at det er 8ohm) vs. Onkyo's 130 8ohm, kommer man til at mangle de ekstra watt.

Jeg tænker også lidt på om det vil være en frygtelig udskiftning med Marantz sr8500 til en sr6003, til et sæt Jamo D6?

Get HIFI or die trying c",
Til top
CSN Teknik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Branchemedlem

Oprettet: 20-Februar-2007
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2008 kl. 09:18
Oprindeligt skrevet af zeryus zeryus skrev:

Christian, har du haft snakket med Marantz omkring den "store" pris-forskel mellem DK og SE?

Jeg kunne se, at av-connection har nu sænket deres pris for en SR6003 til 8500,- DKK. Er de marantz authorized?

Jep jeg har den også til den pris, jeg ved fra flere i branchen at man er ved at undersøge hvorfor mange ting bliver solgt så billigt i Sverige, men en af grundene er jo selvfølgelig at den svenske krone er så lav, men mon ikke vi også kommer til at se lidt billigere priser herhjemme, vi skulle jo nødig have alle vores kunder til at drøne over broendet gavner ikke vores forhandlings muligheder over for importørene. Så jeg ville slå koldt vand i blodet.
Ang. AV Connection vl jeg da tro at han er aut. Marantz forhandler, men elles kan man da ringe til Nierep den danske Marantz importør og spørge.
Mvh.Christian

CSN Teknik

Integra.Elac.Velodyne.MKSound.KEF.CSN CustomCables.
Til top
Vanderlay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2006
Point: 1168
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2008 kl. 10:15
Jeg kunne ikke stå for presset. Bestilte en SR5003 hos Flat Screen Center.
Overvejede også storebroderen 6003, men da jeg alligevel har
effektforstærkere på fronterne og ikke skal bruge de ekstra features
vurderede jeg, at den mindste var det bedste køb til ca 4100 danske.
Til top
Zilla Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 31-Maj-2008
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2008 kl. 11:55
Jeg bestilte også bare en 6003'er fra sverige af, fik den efter 2 dage, så det var der ikke så meget at sige til. Ellers kan jeg ikke sige så meget om selve recieveren, da jeg jo ikke havde noget før. Nu sider jeg og trykker på en knap på fjernbetjæningen af gangen, og ser hvad der så sker ved det. Uheldigvis er mit PZ80 lige blevet hentet til service, så kan ikke lege så meget med det nu, det var en lidt uheldig timing, og så lige til jul 
Til top
Callie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Februar-2005
Sted: Vestamager
Point: 563
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2008 kl. 12:45
Jeg har også bestilt en 5003. Hørte både den og 6003 i tapeconnection og fik en god snak med dem derinde. En af ekspedienterne havde selv 6003 og sagde, der ikke var forskel i lyden på de to. Om ikke andet, så lød 5003 rigtig godt, så den kan jeg sagtens leve med. Håber dog, at CSN også får sænket prisen på marantz, så han bliver konkurrencedygtig, når der skal punges ud for en blu-ray.

Er der nogen der ved noget om, hvornår den næste model fra Marantz kommer? Ved godt BD7003 er ny, men den må jo blive billigere den næste...
Til top
Plast2 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Januar-2009
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2009 kl. 13:31
Har også lige trykket betal hos Flat Screen Center med en Marantz SR6003  - Sq håbe alting er som det skal være med de svenskere. Men jeg kunne sq ikke stå for en besparelse på over 2000,- gode danske kroner 
Panasonic TH-46PZ85
Blu-ray DMP-BD55 (kodefri)
Marantz SR6003
Til top
Plast2 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Januar-2009
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2009 kl. 16:25
Okay så, de sidder sq ikke på fingrene de svenskere

Min Marantz SR6003 ankom i dag, ca. 48 timer efter bestilling. Det er sq okay fra Löddeköpinge til Viborg

De har ikke hævet pengene endnu, så jeg ved ikke helt hvor meget kursen osv. kommer til at være, men med kursen idag (svenske 8990,-) bliver det omkring 6195,- danske. Hvilket jeg syntes er noget at et kup for en Marantz SR6003

Redigeret af Plast2 - 09-Januar-2009 kl. 16:25
Panasonic TH-46PZ85
Blu-ray DMP-BD55 (kodefri)
Marantz SR6003
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu