|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
Men forskellen mellem Marantz 100w (regner med at det er 8ohm) vs. Onkyo's 130 8ohm, kommer man til at mangle de ekstra watt. Jeg tænker også lidt på om det vil være en frygtelig udskiftning med Marantz sr8500 til en sr6003, til et sæt Jamo D6? |
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Jep jeg har den også til den pris, jeg ved fra flere i branchen at man er ved at undersøge hvorfor mange ting bliver solgt så billigt i Sverige, men en af grundene er jo selvfølgelig at den svenske krone er så lav, men mon ikke vi også kommer til at se lidt billigere priser herhjemme, vi skulle jo nødig have alle vores kunder til at drøne over broen ![]() Ang. AV Connection vl jeg da tro at han er aut. Marantz forhandler, men elles kan man da ringe til Nierep den danske Marantz importør og spørge. |
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
Jeg kunne ikke stå for presset. Bestilte en SR5003 hos Flat Screen Center.
Overvejede også storebroderen 6003, men da jeg alligevel har effektforstærkere på fronterne og ikke skal bruge de ekstra features vurderede jeg, at den mindste var det bedste køb til ca 4100 danske. |
|
![]() |
|
Zilla ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Jeg bestilte også bare en 6003'er fra sverige af, fik den efter 2 dage, så det var der ikke så meget at sige til. Ellers kan jeg ikke sige så meget om selve recieveren, da jeg jo ikke havde noget før. Nu sider jeg og trykker på en knap på fjernbetjæningen af gangen, og ser hvad der så sker ved det. Uheldigvis er mit PZ80 lige blevet hentet til service, så kan ikke lege så meget med det nu, det var en lidt uheldig timing, og så lige til jul
![]() |
|
![]() |
|
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
![]() |
Jeg har også bestilt en 5003. Hørte både den og 6003 i tapeconnection og fik en god snak med dem derinde. En af ekspedienterne havde selv 6003 og sagde, der ikke var forskel i lyden på de to. Om ikke andet, så lød 5003 rigtig godt, så den kan jeg sagtens leve med. Håber dog, at CSN også får sænket prisen på marantz, så han bliver konkurrencedygtig, når der skal punges ud for en blu-ray.
Er der nogen der ved noget om, hvornår den næste model fra Marantz kommer? Ved godt BD7003 er ny, men den må jo blive billigere den næste... |
|
![]() |
|
Plast2 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Har også lige trykket betal hos Flat Screen Center med en Marantz SR6003
![]() ![]() |
|
Panasonic TH-46PZ85
Blu-ray DMP-BD55 (kodefri) Marantz SR6003 |
|
![]() |
|
Plast2 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Okay så, de sidder sq ikke på fingrene de svenskere
![]() Min Marantz SR6003 ankom i dag, ca. 48 timer efter bestilling. Det er sq okay fra Löddeköpinge til Viborg ![]() De har ikke hævet pengene endnu, så jeg ved ikke helt hvor meget kursen osv. kommer til at være, men med kursen idag (svenske 8990,-) bliver det omkring 6195,- danske. Hvilket jeg syntes er noget at et kup for en Marantz SR6003 ![]() Redigeret af Plast2 - 09-Januar-2009 kl. 16:25 |
|
Panasonic TH-46PZ85
Blu-ray DMP-BD55 (kodefri) Marantz SR6003 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |