recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dali Opticon LCR - Erfaringer søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dali Opticon LCR - Erfaringer søges

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
poolplayer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poolplayer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dali Opticon LCR - Erfaringer søges
    Sendt: 25-Januar-2017 kl. 15:31
Er der nogen der har erfaringer med disse Dali Opticon LCR højttalere til montering på væggen?

Jeg har desværre ikke andre muligheder end "noget på væggen", de må ikke være for dybe og det skal ikke være indbygning. 
Disse Opticon LCR er de bedste af dem jeg har hørt indtil videre, i hvert fald indenfor det prisleje jeg har lyst til at bruge på en opgradering. Jeg kan ikke finde mange erfaringer "derude" på nettet, så tænkte der måske var en enkelt eller to herinde der ville øse ud af deres viden/erfaringer inden ? Smile

Er der i øvrigt nogen der har erfaringer med at gå fra 5.1 til 3.1 lyd?
Fortryder man hvis man har haft surround i +10 år uden at det på nogen måde har været "Super Biografer" og ens sparsomme tid foran "alteret" er film og tv-serier

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu