|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() Sendt: 26-Juli-2007 kl. 02:05 |
Et hurtigt svar på DALI SUITE HØJTALERE 2,8 som surroundsæt med 0,7 som bag og 0,8 som center ? Hvad siger man til dette ? Dårligere eller bedre end Dali IKON 6 m.m. ? Og Hvad med mine JBL Ti1000 ?
|
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() |
Jeg har selv dali suite 2.8, C 0.8 og R 0.8. Jeg synes de spiller rigtig godt lige meget hvad man smider i af musik eller film. JEg har kun været tilfreds med de højtalere. Om de er bedre end de andre du nævner skal jeg ikke kunne sige da jeg ikke har hørt dem, men jeg tror ikke du vil fortryde at vælge suite serien |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Det lyder rigtigt godt. Tak for dit svar
MVH Henrik |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
![]() |
Er der ikke andre der har indputs ? Henter dette sæt i dag hvis der ikke er nogle gode modargumenter |
|
|
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() |
Du kan lige så godt hente det, ingen kommer alligevel med negative kommentare til suite. http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=55131 Aj, det selvfølgelig gas! Skal du have en sub også? Redigeret af furious jt - 26-Juli-2007 kl. 09:36 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg skal også have en sub. Hvad skal jeg købe der ?
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Der må jeg være svar skyldigt. Havde håbet på du skulle have suite s.1.2 eller 1.5 så jeg kunne få at vide om de spiller godt Jeg overvejer selv at købe s.1.5 nemlig, men nogle siger at b&W subber er bedre bla. deres model 675. |
|
![]() |
|
![]() |
Det jeg egentligt ønsker at vide er om Dali IKON er bedre pga. det anderledes diskant-valg ? Især tænker jeg her på detaljer i musik/filmlyd. Redigeret af Skyum - 26-Juli-2007 kl. 09:57 |
|
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Jeg syntes du skal lytte til dem hver især og vurdere hvad der tiltaler dine ører bedst, og derefter kigge på hvilke passer ind i din stue, og pengepung. Jeg vil personligt selv mene at Ikon højtalerne har en bedre detaljegrad i lydbilledet, men dermed ikke være sagt du måske kunne blive lissåglad for suite serien som iøvrigt også er billigere end Ikon serien, og syntes du ikke du kan høre nogen synderlig forskel så er der jo ingen grund til at betale ekstra for lyden i stuen. Jeg vil tro at det du skal være ekstra obs på vil være spredningen af lyden og detaljegraden og intensiteten i de højere toner det er typisk der man burde høre forskellen hvor kombinationen med bånddiskant skulle være bedre. |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Husk en rigtig kraftig forstærker. De bliver kun bedre og bedre af at få et spark bagi regn med 5/7 x 130 til 150W af rigtige forstærker watt. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen HAR hentet det Dali Suite sæt, og venter på at finde den rette forhandler til indkøb af Onkyo 805. Er det ikke et godt valg ? MVH Henrik |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Har du allerede handlet? Du er en hurtig mand Skyum Fik du hørt suite mod ikon? eller snuppede du bare det første og bedste Redigeret af furious jt - 26-Juli-2007 kl. 14:17 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |