recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Damping feet uder højtalere eller stander
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Damping feet uder højtalere eller stander

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kloppern Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Februar-2010
Sted: Hinnerup
Status: Offline
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kloppern Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Damping feet uder højtalere eller stander
    Sendt: 03-Oktober-2013 kl. 14:42
Hej med jer
Jeg har mine højtaler stående på et par dynaudio sf1 standere på mit tv bord. Under højtalerne er de gummi fødder der fulgte med højtalerne, og under standerne er der reelt ikke noget (nogle små stykker plastik). Jeg er med på at det ikke er en optimal løsning, men for mig er det et fornuftigt kompromis.

Der er billeder her: 1, 2, 3, 4

Nu tænker jeg at løsningen formentlig ville kunne forbedres med et par damping feet, jeg har derfor 2 spørgsmål:

1. Vil det være en fordel både at sætte fødder under højtalerne og under standerne, eller vil det være nok under højtalerne?

2. Jeg har kigget på VT-feet, SD feet og audioguest sorbosheet. Er der reelt den store forskel?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu