|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() Sendt: 04-September-2011 kl. 19:29 |
|
Vi starter vores tour de EU i morgen... Så det et super, er i hamborg tirsdag, men vil enormt gerne se danmark norge kampen, den kommer på sputnik, men den er regionslåst til dk.... Er der nogle der kender til andre muligheder, skal gerne være i tålelig kvalitet, kold ovet jeg skal betale, gættet mig til ingen tyske kanaler viser den. Må gerne være med dansk speak.... Har macbook med så kan tilgå nettet
|
||
![]() |
||
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
|
Alternativt har jeg en billig usb dvb-t tuner og en 60/60 mbit linie kan det sættes op så jeg kan streame....
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Det kan jo løses med en VPN, så kan du bruge Sputnik eller en hvilken som helst hjemmeside hvor du end er i verden.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Jeg tvivler på at DK TV signaler rækker så langt at de kan modtages i Hamburg.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
|
Har dog aldrig selv prøvet på den anden side af router og firewall, så det må andre kunne svare på.
![]() Mvh JørgenT
P.S. Det kræver selvfølgelig også en PC derhjemme ![]() Redigeret af JørgenT - 04-September-2011 kl. 20:04 |
||
![]() |
||
![]() |
|
har en server jeg kan lade stå og køre. Så DVB viewer må jeg finde ud af om jeg kan sætte op.. har smækket tv kortet i.. |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
Hvis du har en mac du kan lade stå tændt derhjemme så kan eyetv måske også være et nemt bud
|
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
![]() |
|
Har mac mini men de er nok for sent at gå igang med har leget med dvb det funker ikke med mac som klient forsøgte også med vlc..... Med lidt tid måske.... Elgato havde nok været den bedste løsning.... Bare en 2 mbit stream havde været fantastisk.... Tuneren jeg har er noget lort så mac er der ingen driver til noget agk
|
||
![]() |
||
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
|
Den skal jo netop ikke modtages i Hamborg, men i DK, og så streames til Hamborg. |
||
/Peter
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja men opgav.... Har forsøgt, havde hverken brug for at skifte kanal eller andet. Ville bare gerne streame tv2 fra min pc, over i en gratis klient på MAC måske vlc.... Troede egentligt det var simpelt nok.... Men tuneren genkendes ikke af vlc... Og dvb server kræver dvb client.. Og så skal jeg ofre 80 dollars på parallels for at køre dette. Samt der var en stor risiko, da jeg ikke engang kunne få klienten til at virke på min pc.
Havde jeg haft elgato, så havde det måske været mere plug and play... Har kontaktet sputnik, ser ud som om de sender nogle ting uden region lås, kan være det kan lade sig gøre Redigeret af Rasmusdc - 05-September-2011 kl. 08:42 |
||
![]() |
||
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1229 |
![]() |
|
Hvad med teamviewer ?
Den burde kunne gøre det, hvis pc i danmark er tændt
Theilo
|
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
med eyetv smider man jo blot antennekablet i minimaccen, lader den søge kanalerne den klarer både dvb-t og dvb-c.. skal der bruges kort så er det terratec H7 du skal købe.. den har kortlæser.. til den følger eyetv light.. men der kan du opgradere til full version, også slår delingen til (via e-mail adresse) så åbner du blot dette link på maccen https://live3g.eyetv.com/ (vigtigt virker KUN på mac og med safari) du kan nu vælge mellem alle dine kanaler du har derhjemme... den reencoder det så det passer til den båndbredde der er til rådighed.
har du iphone/ipad så er det blot at købe eyetvapps så kører det.. også via e-mailadressen. eneste du skal huske er at forwarde port 2170 til din minimac og sørge for at eyetv er åbnet i firewallen på maccen |
||
Mvh
René |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |