|
Danmarks bedste biograf? |
Besvar |
Forfatter | |
jesperbach
Ny bruger Oprettet: 05-Juni-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Juli-2015 kl. 19:55 |
Hej kære REC!
Jeg er igang med at lave en TV dokumentar. Kort fortalt handler det om: Biograferne kom for at blive; men de skal tilpasse sig et eksplosivt medielandskab, der giver stadig flere muligheder for kunderne. Dokumentaren undersøger nutiden og fremtiden i en jagt efter den hellige gral, der sikrer overlevelsen for biograferne. Dokumentaren bliver filmet her i august, og allerede nu kan I følge dokumentarens udvikling på facebook, hvis I lyster. https://www.facebook.com/tourdebio?fref=ts På nuværende tidspunkt har vi en del aftaler med Danmarks største/mindste/skøreste/osv biografer, men vi kunne godt tænke at høre jeres mening. Hvilken biograf i Danmark mener du, er Danmarks bedste? ... og hvorfor? Skyd løs! // Jesper på vegne af TOUR DE BIO. (Dokumentaren bliver frit tilgængeligt for alle i efteråret) |
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu kender jeg ikke planen for dokumentaren. Men nogle biografer er efterhånden begyndt at nærme sig et lydniveau, som kræver høreværn. Kunne det være et underemne som er værd at undersøge.
Jeg er lidt glad for Atlas Biograferne i Rødovre, selvom de har tydelig hotspotting på nogle af deres lærreder.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
Dorf
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er enig med dig. Atlas biograferne i Rødovre Centrum er rigtige gode. Man skal bare undgå deres "Nirvana" forestillinger hvor der bliver skruet alt for højt op for lyden.
Har dog ikke prøvet den ny IMAX bio i Cinemaxx endnu. |
|
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og vestpå vil jeg gerne slå et slag for Apollon i Struer, der som kombineret spisested og biograf med 3 sale i moderne tilsnit, fx Dolby Atmos i sal 1, har været med til, at jeg tidligere i anden anledning har set mere end 50 film der.
http://www.apollon-struer.dk/Default.aspx Apollon var vist udnævnt til Danmarks bedste biograf på et tidspunkt, og med de løbende opgraderinger skal Apollon såmænd nok være en stærk kandidat stadigvæk. Mvh. Jørgensen |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |