|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Eagle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() Sendt: 05-Januar-2010 kl. 12:25 |
Hej
Jeg skal til at vælge fiber udbyder og regner med det bliver Dansk bredbånd. Men ville lige høre hvad det ville betyde at de ikke er med i den så kaldte fiber alliance. Som fremtidige kunde. Skal lige siges at jeg ikke ved noget om den alliance andet end Dansk bredbånd ikke skulle være med. På forhånd tak.
|
|
Panasonic G10E 42
logitech z-5500 playstation 3 80GB WDTV |
|
![]() |
|
janelne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
Igennem hvilket 'selskab' har du fiber? Hvis det er en af disse:
Sydfyns El, EnergiMidt, Tre-For, NyFors, SydEnergi, Seas NVE, Østjysk Energi, Energi Randers, NRGi, Energi Fyn, Bredbånd Nord, HEF Bredbånd A/S, Galten Elværk, Elforsyningen Nordvendsyssel og Elforsyningen Sydvendsyssel
så kan dit valg af DanskBredbaand "nu", reelt blive ligegyldigt, hvis DanskBredbaand ikke bliver en del af fiberalliancen. Så bliver du jo kunde ved dét selskab som alliancen stifter (kører videre med).
Se evt. denne tidligere tråd, hvor der er link til en artikel om fiberalliancen. Redigeret af janelne - 05-Januar-2010 kl. 12:37 |
|
![]() |
|
Eagle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Det skulle jeg nok lige have haft med, er kunde hos dong
|
|
Panasonic G10E 42
logitech z-5500 playstation 3 80GB WDTV |
|
![]() |
|
poppe ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2009 Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Jeg vil anbefale smile content - i hvert fald hvis du planer om at bruge mediecenter til at modtage signalet. Dansk bredbånd har efterhånden krypteret alle deres kanaler.
|
|
Mvh
Christian Holst |
|
![]() |
|
pop ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Smile kan jeg kun advare mod, har kun haft problemer med signalet fra dag 1, og da jeg ville opsige det, prøvede de alle mulige krumspring for at beholde mig som kunde, jeg havde konstant problemer med rec. låste kanaler sort skærm opdatering over 7 dage uden tv osv. desuden skulle der gå 16 uger før min tlf blev flyttet hvor de lover max 4, da jeg skulle have en HDD box, kon den 6 md for sent, såååå ikke just til at anbefale herfra...
|
|
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1145 |
![]() |
Hvis du har fiber hos Dong, så er det min forståelse at du kan få Yousee's TV pakke i løbet af 1. halvår 2010. Dette vil formentlig være klart det bedste TV udbud.
|
|
![]() |
|
Gravenslund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 230 |
![]() |
Så forklar mig venligst hvad du mener... Jeg er vildt nysgerrig nu
![]() |
|
![]() |
|
Gravenslund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 230 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Jeg har også DONG og har ikke valgt udbyder endnu af samme årsag. Jeg afventer også YouSee's udspil.
|
|
![]() |
|
mdande ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
![]() |
Jeg håber sgu også at TDC kommer med nogle gode tilbud. Har Smilecontent nu... Men har også haft en del internet problemer siden de opdaterede her i november/december. Hustruen skulle arbejde her i aften ... Men nettet virkede ikke her kl 13 da jeg tog på job .Så jeg måtte lige sige til hende (på en pæn måde selvfølgelig) at der nok ikke var nogen netforbindelse..... Er sgu glad for at jeg ikke er hjemme pt. for så havde jeg sgu nok fået bank
![]() |
|
Sony BDP-S570 Harmony 1000+IR/RF Orbaudio mod2 5.1 speakers Xtreamer/Squeezebox duet |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |