recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dansk bredbånd fiberselskaber alliance
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDansk bredbånd fiberselskaber alliance

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Eagle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Emne: Dansk bredbånd fiberselskaber alliance
    Sendt: 05-Januar-2010 kl. 12:25
Hej

Jeg skal til at vælge fiber udbyder og regner med det bliver Dansk bredbånd. Men ville lige høre hvad det ville betyde at de ikke er med i den så kaldte fiber alliance. Som fremtidige kunde. Skal lige siges at jeg ikke ved noget om den alliance andet end Dansk bredbånd ikke skulle være med.

På forhånd tak.
Panasonic G10E 42
logitech z-5500
playstation 3 80GB
WDTV
Til top
janelne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-November-2005
Point: 309
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2010 kl. 12:36

Igennem hvilket 'selskab' har du fiber?

Hvis det er en af disse:

Sydfyns El, EnergiMidt, Tre-For, NyFors, SydEnergi, Seas NVE, Østjysk Energi, Energi Randers, NRGi, Energi Fyn, Bredbånd Nord, HEF Bredbånd A/S, Galten Elværk, Elforsyningen Nordvendsyssel og Elforsyningen Sydvendsyssel

så kan dit valg af DanskBredbaand "nu", reelt blive ligegyldigt, hvis DanskBredbaand ikke bliver en del af fiberalliancen. Så bliver du jo kunde ved dét selskab som alliancen stifter (kører videre med).

Se evt. denne tidligere tråd, hvor der er link til en artikel om fiberalliancen.

Redigeret af janelne - 05-Januar-2010 kl. 12:37
Til top
Eagle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-September-2009
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2010 kl. 12:50
Det skulle jeg nok lige have haft med, er kunde hos dong
Panasonic G10E 42
logitech z-5500
playstation 3 80GB
WDTV
Til top
poppe Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-November-2009
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2010 kl. 12:02
Jeg vil anbefale smile content - i hvert fald hvis du planer om at bruge mediecenter til at modtage signalet. Dansk bredbånd har efterhånden krypteret alle deres kanaler.
Mvh
Christian Holst
Til top
pop Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Januar-2010
Sted: DK
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2010 kl. 16:40
Smile kan jeg kun advare mod, har kun haft problemer med signalet fra dag 1, og da jeg ville opsige det, prøvede de alle mulige krumspring for at beholde mig som kunde, jeg havde konstant problemer med rec. låste kanaler sort skærm opdatering over 7 dage uden tv osv. desuden skulle der gå 16 uger før min tlf blev flyttet hvor de lover max 4, da jeg skulle have en HDD box, kon den 6 md for sent, såååå ikke just til at anbefale herfra...
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Marts-2006
Point: 1145
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2010 kl. 11:45
Hvis du har fiber hos Dong, så er det min forståelse at du kan få Yousee's TV pakke i løbet af 1. halvår 2010. Dette vil formentlig være klart det bedste TV udbud.
Til top
Gravenslund Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Februar-2009
Point: 230
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2010 kl. 11:23
Oprindeligt skrevet af poppe poppe skrev:

Jeg vil anbefale smile content - i hvert fald hvis du planer om at bruge mediecenter til at modtage signalet. Dansk bredbånd har efterhånden krypteret alle deres kanaler.
Jeg skal snart have fiber lagt ind og vil gerne have mediecenter til, men havde egentlig droppet ideén da jeg ikke troede at man kunne få iptv signal til at fungere på mediecenter.

Så forklar mig venligst hvad du mener... Jeg er vildt nysgerrig nuTongue
Til top
Gravenslund Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Februar-2009
Point: 230
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2010 kl. 12:55
Cry
Svar nu....
Til top
rigo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2010 kl. 13:33
Oprindeligt skrevet af bphhm bphhm skrev:

Hvis du har fiber hos Dong, så er det min forståelse at du kan få Yousee's TV pakke i løbet af 1. halvår 2010. Dette vil formentlig være klart det bedste TV udbud.

Jeg har også DONG og har ikke valgt udbyder endnu af samme årsag. Jeg afventer også YouSee's udspil.
Til top
mdande Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Januar-2009
Point: 131
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2010 kl. 18:22
Jeg håber sgu også at TDC kommer med nogle gode tilbud.  Har Smilecontent nu... Men har også haft en del internet problemer siden de opdaterede her i november/december.  Hustruen skulle arbejde her i aften ...  Men nettet virkede ikke her kl 13 da jeg tog på job .Så jeg måtte lige sige til hende (på en pæn måde selvfølgelig) at der nok ikke var nogen netforbindelse..... Er sgu glad for at jeg ikke er hjemme pt. for så havde jeg sgu nok fået bankOuch he he

Sony BDP-S570

Harmony 1000+IR/RF

Orbaudio mod2 5.1 speakers

Xtreamer/Squeezebox duet
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu