recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dansk Bredbånd <> Waoo - HD nu?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDansk Bredbånd <> Waoo - HD nu?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mhv_omjk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-November-2010
Sted: Odsherred, DK
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Emne: Dansk Bredbånd <> Waoo - HD nu?
    Sendt: 23-November-2010 kl. 08:55
- Ja nu er jeg her igen med Dansk Bredbånds mulige skifte til Waoo, men jeg savner lidt information om hvad tidsplanen er og hvordan det foregår i praksis? - skal jeg vente med HD eller svede 1000 kr for HD nu og risikere at der skal skiftes allerede først i det nye år?

Så sidder der en venlig sjæl derude som sidder med fingeren på pulsen mht. tidshorisont for muligt skifte og hvad skiftet indebærer for mig som forbruger på SEAS-NVE Fibernet, så vil jeg meget gerne have kastet lidt lys over sagen, og kender i til nogle web-sider jeg kan følge udviklingen på så smid hellere end gerne inputtet her.

Takker på forhånd.

PS: Ved godt at jeg startede en tråd længere nede med næsten samme ordlyd men jeg har snart hørt så mange løse rygter om hvad der sker og hvordan det sker men noget konkret det kan jeg ikke finde, så hjælp udbedes.

Redigeret af mhv_omjk - 23-November-2010 kl. 09:18
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Point: 698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2010 kl. 09:00
Som sagt tidligere, så skal du have mere tålmodighed, og der kommer nok ikke til at ske noget før næste år. :) 
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2010 kl. 09:07
- Jamen ja skal nok prøve -  det er bare en  mangelvare for jeg står med et dilemma skal jeg svede 1000 kr på en HD boks og så går der 2 måndeder så får jeg en anden tilsendt med HD og HDD og hele svineriet til en meget lavere pris, eller går der op til 1½ år hvor de penge er tjent hjem igen?
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2010 kl. 09:16
Måske en ide at ringe til Waoo og spørge eller??Wink Men tvivler dog på at kundeservice kender ret meget til planerne der ligger ud over den allernærmeste fremtid... 
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2010 kl. 09:20
Thumbs Up den ide fik jeg for ca 14 dage siden og den er skam afprøvet, og ganske rigtigt som du skriver der er ikke meget hjælp at hente.
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2010 kl. 16:43
Oprindeligt skrevet af mhv_omjk mhv_omjk skrev:

- Jamen ja skal nok prøve -  det er bare en  mangelvare for jeg står med et dilemma skal jeg svede 1000 kr på en HD boks og så går der 2 måndeder så får jeg en anden tilsendt med HD og HDD og hele svineriet til en meget lavere pris, eller går der op til 1½ år hvor de penge er tjent hjem igen?

Hvad er det for en boks du har fået tilbudt til 1000,- kr. ? Og som udgangspunkt får du ikke bare tilsendt en ny boks med hele svineriet til en mindre pris uden lige......
Ergo det du kan gøre er at tag chancen nu, eller vent til der sker noget hos DBnet.
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2010 kl. 10:35
Oprindeligt skrevet af Ozzy Ozzy skrev:

Hvad er det for en boks du har fået tilbudt til 1000,- kr. ? Og som udgangspunkt får du ikke bare tilsendt en ny boks med hele svineriet til en mindre pris uden lige......
Ergo det du kan gøre er at tag chancen nu, eller vent til der sker noget hos DBnet.

- Det er den HD boks der står til salg under deres bredbåndstv-produkter jeg så engang til 999 kr.

Og mht til ny boks når de skifter, jamen så så jeg at den boks Waoo kører med er til HD og kan fås med og uden HDD og den regner jeg med at de tilbyder til folk til en væsentlig lavere penge.

Men lad os nu se, jeg venter nok og ser tiden an, men hører nogen noget så vil jeg gerne gøres opmærksom på dette.
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2010 kl. 12:44
Oprindeligt skrevet af mhv_omjk mhv_omjk skrev:

Oprindeligt skrevet af Ozzy Ozzy skrev:

- Det er den HD boks der står til salg under deres bredbåndstv-produkter jeg så engang til 999 kr.

Og mht til ny boks når de skifter, jamen så så jeg at den boks Waoo kører med er til HD og kan fås med og uden HDD og den regner jeg med at de tilbyder til folk til en væsentlig lavere penge.

Men lad os nu se, jeg venter nok og ser tiden an, men hører nogen noget så vil jeg gerne gøres opmærksom på dette.

Jamen så vidt jeg ved så har Dansk Bredbånd da allerede en tv boks uden HDD, hvis det er det du søger ??
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2010 kl. 10:14
- Ja det ved jeg, men det er den man skal svede rund regnet 1000 kr for, og det er mange penge og bruge hvis så det viser sig at man skal have noget andet i løbet af kort tid, derfor denne søgen for den mindste smule info om hvornår der måske kan ske noget.
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2010 kl. 10:28
Ok på den måde, men du finder nok ikke noget info herinde som deres kundeservice ikke ved. :) Eneste du kan gøre er at blive ved med at ringe til dem, hvis du vil vente. Ellers må du punge op for boksen :)
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2010 kl. 14:04
- Ja der er nok ikke andet at gøre, og jeg får nok TV-behovet dækket så længe.

Men som sagt tidligere hører eller ser nogen noget så smid lige en notits her om det, så kunne det være jeg blev glad Wink
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu