recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dansk Manual til HX-900
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDansk Manual til HX-900

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Starkelion Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Emne: Dansk Manual til HX-900
    Sendt: 08-Oktober-2004 kl. 19:38
Hej. Min mor og far har netop købt en hx900 via fællesindkøbet. Men der var ingen dansk brugervejledning med. ej heller en engelsk og min mor og far er ikke gode til hollandsk,spansk,italiensk eller tysk. Jeg har fundet den engelske her på nettet, men de vil gerne have en dansk, er der nogen der ved hvor en sådan kan skaffes....og Otto TC burde den ikke ligge i kassen, det gjorde den til min hx900. De har forsøgt at ringe til tc, men får at vide at det er uden for normal åbningstid, selvom de ringede kl. 18.03 og tc lukker kl. 19.00 om fredagen.
Til top
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem

Oprettet: 21-November-2003
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2004 kl. 21:43

Oprindeligt skrevet af Starkelion Starkelion skrev:

Hej. Min mor og far har netop købt en hx900 via fællesindkøbet. Men der var ingen dansk brugervejledning med. ej heller en engelsk og min mor og far er ikke gode til hollandsk,spansk,italiensk eller tysk. Jeg har fundet den engelske her på nettet, men de vil gerne have en dansk, er der nogen der ved hvor en sådan kan skaffes....og Otto TC burde den ikke ligge i kassen, det gjorde den til min hx900. De har forsøgt at ringe til tc, men får at vide at det er uden for normal åbningstid, selvom de ringede kl. 18.03 og tc lukker kl. 19.00 om fredagen.

Jo, der skulle have været en dansk manual med. Hvis jeg kan få dig til at sende en mail til mig, otto@tapeconnection.dk , så sørger jeg for at du får én asap. Det gælder også alle andre der måtte mangle den danske manual.

Mht. åbningstid, så lukker vi fremover kl. 18.00 om fredagen. At dette ikke fremgår af hjemmesiden endnu er en MEGA bommert - vores IT-ansvarlige HAR fået piskeslag...

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Point: 4056
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2004 kl. 21:12

Hej Otto,

Jeg hentede min HX900 for to uger siden i Karrebæksminde. Bjarne lovede at ville eftersende den danske manual når den dukkede op. Har du et forsigtigt tidsestimat på hvornår alle har fået de manglende manualer?

/Lars

Til top
david Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 31-Oktober-2004
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2005 kl. 21:08
Jeg har stadig ikke fået min danske manual fra TC
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2004
Point: 964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2005 kl. 02:53
Er det stadigvæk en fotokopi vi taler om? Jeg ville gerne havde en rigtig manual, har også købt hos Tc for nogle mdr siden.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu