recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dansk PS3 forum for custom firmware
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dansk PS3 forum for custom firmware

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ManU_4ever Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ManU_4ever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dansk PS3 forum for custom firmware
    Sendt: 08-April-2014 kl. 19:23
Findes der et dansk forum for PS3 hacks og custom firmware.

Jeg har kigget lidt på softmodding, men ikke rigtig fundet det jeg søger.

Jeg søger info omkring opdatering til CFW4.5 og Multiman.
Til top
Kjeldbjerg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-Februar-2004
Sted: Middelfart, DK
Point: 257
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kjeldbjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 12:49
Jeg tror at du skal kigge videre på softmodding, Evt. opret en tråd derinde med dine spørgsmål, de plejer at være hurtige til at svare, og jeg synes altid de virker til at være opdaterede med nye CFW (kører dog selv CFW4.46, så ved ikke om de er med på 4.5 endnu)
Win if you can, lose if you must, but always cheat
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 17:21
Der er skam allerede CFW til 4.55 endda. Men jeg har også guidet ManU i den rigtige retning. Om han nåede i mål, ved jeg dog ikke.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu