|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() Sendt: 18-Maj-2008 kl. 10:11 |
|
Har I andre også problemer med P2 klassisk og P2 Plus ? |
||
Panta rei
|
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
Med Noxon fungerer DR Klassisk, P2 Plus giver fejl - File format Error
Venligst Søren |
||
![]() |
||
Madsus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Auning, Danmark Status: Offline Point: 66 |
![]() |
|
Du er jo lidt en ekspert på Readynas'en
Ved du hvordan får jeg placeret dette plugin i Squeezecenter 7 (det er selvfølgelig på en Readynas DUO :-))? http://www.kalibalik.dk/anders/software/danskradio/ |
||
![]() |
||
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
|
Der er en beskrivelse her http://wiki.slimdevices.com/index.php/SqueezeCenter_Plugins der fortæller hvordan man installerer plugins.
|
||
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
||
![]() |
||
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
|
P2 Plus virker ikke. Giver en XML-fejl.
|
||
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
||
![]() |
||
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
|
Hej Madsus. Tak, men det er desværre næppe helt sandt ![]() |
||
Panta rei
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg sendte Anders en mail samme dag som jeg oprettede tråden. Indenfor 2 timer havde han skrevet en mail til mig og plugin'et var rettet til. Sådan ! |
||
Panta rei
|
||
![]() |
||
Business101 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 423 |
![]() |
|
jeg forstår bare ikke hvorfor jeg ikke kan få det til at virke.
har pakket ud i plugin folderen, og den viser plugin som aktivt. der kommer bare ikke noget frem i internetradio? bruger ver 7.01 på en windows home server |
||
Panasonic TH-42PX70EA, Onkyo TX-SR605, KEF KHT5005.1
KEF KHT2005.2 Dreambox dm500-s, Popcorn Hour Windows Home Server SB3 og Squeezebox Duet |
||
![]() |
||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
|
Passer det Plug-in også på den nye SC7.0.1.....? Og kan man evt slette nogle af radio-kanalerne hvis man ved at man aldrig for brug for dem.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja det passer fint sammen med SC 7.01. Jeg ved ikke noget om at kunne rette det til efter ens præferencer. Tror ikke det er muligt. Måske med den kommende udgave af SC ? Er der ikke noget med at man kan lave sin egen menu struktur ? |
||
Panta rei
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |