|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Sebastianp ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 25-Juli-2010 kl. 20:40 |
|
Jeg er på udkig efter en ganske speciel biograf intro, som jeg tror kører i alle biografer.
Den ser sådan her ud: http://www.youtube.com/watch?v=rEqj55q4jFc Er der nogle der har den som en fil, eller har en ide om hvor den kan findes? :-) Kunne være fedt at have den til hjemmebiografen! På forhånd, mange tak! Mvh. Sebastian |
||
![]() |
||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() |
|
Installer firefox.
Installer et plugin der hedder GreaseMonkey Går derefter ind på http://userscript.org og søg efter youtube. Der findes der forskellige scripts til at kunne downloade videoerne fra youtube. (Ved dog ikke hvilke der virker, så prøv dig frem.) Hvis dette ikke er tilladt, så slet venligst det jeg har skrevet. Redigeret af JordanDK - 01-August-2010 kl. 12:32 |
||
![]() |
||
Sebastianp ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Hvis bare det havde været så let :-( - Jeg har skam Firefox med mulighed for at downloade fra youtube..
Men den er altså ikke på Youtube, kun den video som jeg har lagt ind for at vise den (ovenfor) . . Træls, træls! |
||
![]() |
||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
|
Huha! Nogen har filmet i en biografsal og risikerer politianmeldelse! (Ja, jeg læser også de idiotiske skilte i biografen.) |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() |
|
Det er filmet i Imperial Bio i København...
Men hvorfor ønsker man at have en reklame for Dansk Reklame Film A/S til hjemmebiografen? ![]() Du kan vel bare ringe og spørge dem om du ikke kan få den - de giver den sikkert væk hvis de har den liggende på et nemt medie. Det er jo gratis reklame for dem. http://www.drf.dk |
||
![]() |
||
ole post ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 565 |
![]() |
|
hej der findes en dvd med gamle danske reklame film og den er derpå den du søger
|
||
Ole Hansen
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Den må du tage i dig igen ;-) - Det videoklip jeg har lagt på youtube har jeg skam ikke optaget, jeg har fundet det på Dansk Reklame Film's hjemmeside! :D - Jeg prøver at skrive til dem og se om de skulle have lyst til at få lidt gratis reklame hjemme hos mig ;-) |
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Fik du dem udleveret? |
||
![]() |
||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
|
Hvorfor? Nogen HAR filmet i en biografsal. Det er meget tydeligt. (Men det kan da godt være, at de ikke risikerer politianmeldelse, fordi de havde lov.) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |