|
Dansk udgivelse af 1917 UHD? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Hbar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1917 er noget for sig selv, en af de flotteste WW1 film jeg har set, især de lange scener hvor kameraet bare følger er rigtig flotte og god historie. Midway var find underholdning, men meget amerikansk i sin opstilling og synes faktisk ikke den levede op til mine forventninger. Ikke nogen WW2 film som vil blive husket i min bog. De har det med at blive meget overfladiske.
|
|
![]() |
|
Autechre ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2008 Sted: Varde Status: Offline Point: 608 |
Helt enig - 1917 er en fantastisk film. Ikke mindst pga. af de lange scener.
Midway er flot lavet osv. Men som du selv nævner, så er det lidt en overfladisk omgang - sådan har jeg det faktisk med de fleste, nok nærmere alle, Roland Emmerich-film...
|
|
*Don't take life too seriously - nobody gets out alive anyway...*
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Du har da næsten fuldstændigt ret, tror personligt jeg kun kan nævne 2 film af ham som jeg syndes var gode, Stargate (1994) og The Patriot (2000)
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Og Independence Day, sgu da
![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Det er da heldigvis delte meninger, den film har 2 fejl, Roland Emmerich og Will Smith
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
10.000 BC og the day after tomorrow synes jeg også er gode.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |