|
Danske Blu Ray vs Amerikanske? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Quaresma ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-December-2011 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-December-2011 kl. 19:55 |
Hej
Jeg har anskaffet mig en billig Philips Blu-Ray, der var på tilbud i Elgiganten Der er nogle film som ikke er så gode synes jeg. Jeg sammenligner fx med anmeldelser på Blu-ray.com hvor de siger at netop den film er god osv osv. Men det er ikke tilfældet (synes jeg) Kan det passe der er forskel på billedkvaliteten på dem fra usa og dem her i DK? Det er jo forskellige udgivelser På den her hjemmeside http://www.hjelmstrand.dk/hdbilledkvalitet.htm bliver der også snakket om det, ved nogle film. |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan du komme med et par eksempler ? Hvad er det du synes er dårligt ved dem, i forhold til anmeldelserne ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |