recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Danske Blu Ray vs Amerikanske?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Danske Blu Ray vs Amerikanske?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Quaresma Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-December-2011
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Quaresma Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Danske Blu Ray vs Amerikanske?
    Sendt: 21-December-2011 kl. 19:55
Hej

Jeg har anskaffet mig en billig Philips Blu-Ray, der var på tilbud i Elgiganten

Der er nogle film som ikke er så gode synes jeg. Jeg sammenligner fx med anmeldelser på Blu-ray.com hvor de siger at netop den film er god osv osv. Men det er ikke tilfældet (synes jeg)

Kan det passe der er forskel på billedkvaliteten på dem fra usa og dem her i DK? Det er jo forskellige udgivelser

På den her hjemmeside http://www.hjelmstrand.dk/hdbilledkvalitet.htm bliver der også snakket om det, ved nogle film.

Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 21:54
Oprindeligt skrevet af Quaresma Quaresma skrev:

Hej

Jeg har anskaffet mig en billig Philips Blu-Ray, der var på tilbud i Elgiganten

Der er nogle film som ikke er så gode synes jeg. Jeg sammenligner fx med anmeldelser på Blu-ray.com hvor de siger at netop den film er god osv osv. Men det er ikke tilfældet (synes jeg)

Kan det passe der er forskel på billedkvaliteten på dem fra usa og dem her i DK? Det er jo forskellige udgivelser

På den her hjemmeside http://www.hjelmstrand.dk/hdbilledkvalitet.htm bliver der også snakket om det, ved nogle film.

Kan du komme med et par eksempler ?

Hvad er det du synes er dårligt ved dem, i forhold til anmeldelserne ?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu