|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hodor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 247 |
![]() Sendt: 25-September-2008 kl. 15:00 |
I min DVBviewer bliver æø vist som äö såfremt de overhovedet vises. Fx. discovery laver dem blank, men fx. DR1/TV2 vises med öä. Jeg har kryds testet med MediaPortal og TerraTec Home Cinema, som alle viser samme problem. Er problemet normalt for software teksttv? Eller er det noget i mit setup der gør det? Bruger YouSee Digital TV, med et TerraTec Cinergy C PCI HD. Vista Home Premium på Dansk. |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Jeg har ingen problemer med undertekster via DVB-T i MediaPortal, der vises Æ,ø,å helt fint. Kan det måske være noget med den skrifttype som du har valgt at underteksterne skal skrives med? Umiddelbart ville jeg så tror at den kom ud med en blank på alle kanaler, men det var måske en mulighed. Ellers lyder det mystisk at det skulle være i alle 3 gange software, tyder på at det er selve underteksten den er gal med. |
|
![]() |
|
Hodor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 247 |
![]() |
Måske har jeg misforstået teletext. Men jeg mener teksttv og ikke DVB undertekster. Sidstnævnte fungere fint. |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Okay, så misforstod jeg spørgsmålet. Jeg opfattede det som værende teletekst undertekster du henviste til, men det er selve tekst-tv siderne du mener? Det kan jeg ikke svare på, bruger det aldrig. |
|
![]() |
|
Delphi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
![]() |
Måske kan du bruge dette link: http://www.dvbviewer.info/forum/index.php?showtopic=17147&am p;hl=Danish+characters Har ikke selv prøvet, lever udmærket med de svenske udgaver af æøå |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |