|
Danske HIFI producenter |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(1)
|
GamuT - Copland - Jamo - Gato - Audiovector - Scan Speak
Holfi - Scandyna - Tangent - Thule Audio - Eltax Peerless - SEAS, kan ikke huske om det er 100% Dansk, eller var det måske tidligere Ortofon, er jo også et Dansk hi-fi produkt. Der er sikkert flere
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Morten HL
Bruger Oprettet: 10-December-2019 Sted: Odense Status: Offline Point: 59 |
Funktioner
Tak(0)
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1404 |
Funktioner
Tak(0)
|
ICEpower https://icepoweraudio.com
|
|
Mvh Jesper
|
|
yahooboy
Bruger Oprettet: 17-September-2017 Sted: - Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
Herunder dem jeg kan huske (nogle eksisterer stadig på papir andre er udenlandsk ejet (eks. Primare startet i DK men i dag svensk ejet)
Davone Ansuz Axxess Børresen Ortofon M&K Sound Lyngdorf Dali Argon Dynaudio Gamut Dantax Danish Audio Design Lyd By Dissing Raidho Scansonic Vitus Alluxity Gryphon Densen Peak Consult Peerless Scanspeak Jabra Bergmann Audiovector Gato LC Audio New Class D Podspeakers Ice Power Aavik Jamo Ambitious Audio B&O Buchardt Copland Eltax Tangent System Audio Primare Zensati SOWA Vestlyd Mørch Hartvig Argento BOW DAD (Digital Audio Denmark) Purifi Pascal TP Tube |
|
victorfeddersen
Ny bruger Oprettet: 26-Februar-2023 Sted: Charlottenlund Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Mvh
Victor Feddersen victor@victor-f.dk |
|
yahooboy
Bruger Oprettet: 17-September-2017 Sted: - Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
nåh ja,
Hørning Jern
|
|
Snavsi
Bruger Oprettet: 09-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hjemme Bio
NAD T778 Blueray Dune HD Max Front B&W CM7 Center B&W CM Centre 2 Sub B&W ASV 10CM Bag/surr. Jamo Apollo 5 Projektor Sony VPL-HW40 Lissau 90" True Colour |
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan se Raidho, eller Børresen for den sags skyld, er på listen, men sjovt de ikke er nævnt tidligere, når der bliver omtalt eksklusive højttalere, men et andet nyere mærke er "Perlisten", som jeg ikke kan se nævnt?
Hvad skal listen bruges til?
|
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
victorfeddersen
Ny bruger Oprettet: 26-Februar-2023 Sted: Charlottenlund Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg driver nogle netværksgrupper for direktører og skal arrangere nogle virksomhedsbesøg for dem. I DK kan vi noget helt særligt mht HIFI, som jeg finder utroligt inspirerende. Vi har et Soundcluster i Struer lige som vi f.eks. har et robotcluster i Odense. Den inspiration og læring der findes disse steder, kan gavne enhver CXO :-) Listen over danske producenter manglede jeg for at kunne tilrettelægge en god rundtur til div. virksomheder. |
|
Mvh
Victor Feddersen victor@victor-f.dk |
|
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 912 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der har engang i tidernes morgen ligget/lagt en Dansk højttalerfabrik i Nørager,
mener det måske var Dali.
|
|
//Guldhammer
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19479 |
Funktioner
Tak(0)
|
Engang?
Den er der da endnu…… Og der har gennem recordere.dk, endda være arrangeret et fabriksbesøg der. Klaus
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2219 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med Densen?
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |