|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
MaRtiNeZ Online ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() Sendt: 16-Juli-2007 kl. 10:48 |
|
Hejsa Nogen der ved om der er danske undertekster på filmen Shooter der snart udkommer på HD-DVD (Alm. DVD og Bluray) http://www.sendit.com/video/item/7001000136583 Nogen der ved om filmen kommer til salg i de danske butikker?...for så køber jeg den bare der |
||
![]() |
||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
|
Paramount-udgivelser fra UK plejer ikke at ha' danske undertekster. Og US-udgaverne har det med garanti ikke. Jeg tror i grunden heller ikke, at der endnu findes Paramount-udgivelser på HD-DVD eller Blu-ray, der er rettet imod det skandinaviske marked. Jeg har i al fald ikke selv stødt på sådanne. Redigeret af musicus - 16-Juli-2007 kl. 14:54 |
||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
||
![]() |
||
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
|
Children of men HD-DVD Det er ikke for at stjæle dit topic, sys bare det var så voldsomt at oprette et ny bare for voldsomt at oprette nyt topic, og det her var jo derhen ad :) Redigeret af hyldig87 - 17-Juli-2007 kl. 14:31 |
||
![]() |
||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
|
Det skal du nok ikke regne med, hvis der ikke står det bagpå. Jeg troede også selv, at den hellige grav var velforvaret m.h.t. danske undertekster på UK-udgivelser af Universal film på HD-DVD. Men her på det seneste har jeg selv stødt på fire Universal- film, der mod forventning ikke havde danske tekster: Brotherhood of the Wolf Betænkelig udvikling ...... Redigeret af musicus - 17-Juli-2007 kl. 15:06 |
||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
![]() |
|
Dem der køber fra UK, hvor handler i henne? Nogen der har prøvet thehut og hvad med told? |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Thehut.com sender fra Jersey, dvs. risiko for told, moms og gebyr.
Sikre UK netbutikker, som jeg kender+bruger er, Amazon.co.uk (altid UK incl 25% moms) Choicesdirect.com (altid UK incl 25% moms) Loaded247.com (jeg har modtaget alt fra/via UK - på det seneste) Cd Wow (sender via EU, er strengt taget ikke en UK-butik) Mange UK DVD butikker ligger i Jersey, fordi UK momssatsen er 17.5% for DVD og minimumsgrænsen for ingen moms er 18 GBP, dvs. en DVD kan normalt komme i gennem. Vores problem i Danmark er at grænsen er 80 kr... Mange danskere handler hos play.com som er på Jersey, men de har gode priser, og min erfaring er at det generelt godt kan betale sig at tage chancen. Men en gang i mellem kommer du til at betale ekstra til fællesskabet og PostDanmarks gebyrbutik. ![]() |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Told og moms.? Selv om man i UK er af en anden mening, så er de stadig med i EU. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
Har du nogle steder du kan anbefale udenfor EU ? Helst USA/Canada.... |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Der kan købes billigt fra USA via Laserdiskens udenlandske afdeling, den pris du ser på varen er den du betaler, det tilkommer en mindre betaling i forsendelse. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
![]() |
|
Altså DVDpacific er der mange der bruger. Jeg har læst mig frem til, at der stor set ingen toldrisiko er, såfremt man maks bestiller et par stykker ad gangen, så skriver de forkert værdi på brevet. Selvfølgelig store bokssæt er der risiko for. Jeg har i hvert fald bestilt to stk. hd dvd der, som er på vej, så må vi se:)
Ang. CD-wow er min foretrukne DVD pusher. Problemet er bare, at de ingen HD DVD har endnu desværre. Det skulle dog være på vej, men de er ligesom deres egne forsendelser, utrolig lang tid undervejs.
Amazon.co.uk er den pris man ser og altså ikke noget med de ligger lidt ekstra oveni prisen til Danskere?
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12339 |
![]() |
|
DVD Pacific er en kanon butik. Jeg er blevet fanget 2 gange ud af snart 80 bestillinger, og de fleste er op imod 7-8 DVD'er store.
Hvis man skal have en film eller to, istedet for mange, hvor det så kan betale sig med førnævnte butik, så er Axel Music/Club Raccoon et rigtig godt sted at handle. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |