|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der er ikke nogen Club Racoon hos dem mere, de sælger ikke længere R1. Det er kun Laserdisken i deres Movie World. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12339 |
![]() |
Sludder. De kalder det måske ikke decideret Club Raccoon længere, men konceptet findes stadig.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
AHA. Never mind, Laserdisken er også helt ok, har alligevel glemt mit Log On til Axel Music. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12339 |
![]() |
Laserdisken er VÆSENTLIGT dyere.
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Enig, på nyudgivelser (DVD) kan Axel næsten konkurrere med Pacific (måske 10% dyrere), og så slipper man for dårlige nerver med toldkontrollen... På lidt ældre DVD titler er Pacific ofte det klart billigste valg i USA. Nogle gange kan DeepDiscountDVD give så store rabatter i en eller anden kampagne (2 for prisen på 1 el.lign.) at de er billigere, men som regel står valget mellem Axel og Pacific. Toldrisikoen er også væsentligt større ved DeepDiscountDVD end ved Pacific (Axel sender via et EU-land). For et par år siden havde DvdSoon fra Canada nogle helt fantastiske priser, men nok så fantastiske at firmaet gik konkurs. En ganske stor del af min DVD samling stammer fra Soon, mange film købt til < 50 kr incl 3-4 dages airmail forsendelse fra Canada til Danmark (PostDanmark skal have mere for at sende filmene den anden vej). Men efter at Soon og DvdImport gik neden om og hjem, er der vist ikke nogle canadiske forhandlere tilbage... Redigeret af JesperLund - 17-Juli-2007 kl. 22:20 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Jesper Nielsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2004 Sted: Danmark Status: Offline Point: 134 |
![]() |
Sender loaded247 ikke også fra Jersey? |
|
Jesper Nielsen
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Det gjorde de da jeg startede med at købe hos dem, men på det seneste er alt - både R1 og R2 - modtaget via UK uden CN22 toldformular. Det er dog snart et år siden at jeg har købt noget hos dem, så det kan være ændret igen. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Til gengæld er forsendelses-omkostningerne fra USA inkluderet i prisen. Så det kan i virkeligheden næsten bedre betale sig, bare at bestille én film ad gangen hos Movie World/Laserdisken. Redigeret af musicus - 18-Juli-2007 kl. 17:02 |
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
![]() |
|
![]() |
Eksempel på en ny film: Zodiac
Axel 150 kr incl forsendelse Laserdisken 199 kr incl forsendelse Pacific 24.80$ = 136 kr. ved billigste forsendelse (ISAL) Ved Pacific er der en vis risiko for told+moms+gebyrer (meget lille risiko, hvis man kun køber en DVD). Det er måske lidt urimeligt overfor Pacific at jeg kun køber en film, men omvendt har jeg valgt billigste forsendelse, som er væsentligt langsommere end den som Axel og sikkert også Laserdisken benytter. Redigeret af JesperLund - 18-Juli-2007 kl. 16:55 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Som du kan se ovenover passer det jo ikke. HD DVD og Blu-ray film passer så godt som altid med 10 kroners forsendelse hos Axel, så Laserdisken får ikke et ben til jorden der. Hvis man kan lide anime er priserne endnu værre, hos Laserdisken altså. F.eks. koster vol. 2 af Suzuka næsten dobbelt så meget hos Laserdisken! Pirates Of The Caribbean filmene på Blu-ray koster begge 60,- mere end hos Axel, og det er efter Axel skruede priserne op med lidt over en tier efter en uges tid eller to. Redigeret af Naiera - 18-Juli-2007 kl. 17:30 |
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Nå, ja. I det mindste passer det dog, at forsendelsen ER inkluderet i prisen.
Og sikkert heller ingen tvivl om, at der er mange penge at spare ved at bestille HD-DVD eller Blu-ray, hvis man tør vove sig ind på ukendt territorium. Men jeg har nu altid godt kunnet li' den sikkerhed, der ligger i at handle hos et foretagende, man kender indgående og stoler på. Så det ligger ikke lige først for hos mig, at ta' en chance på et USA websted. Måske er de go'e nok, men ved handel på Nettet foretrækker jeg alligevel at bruge både seler og livrem. Redigeret af musicus - 18-Juli-2007 kl. 18:26 |
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
![]() |
|
![]() |
Axel Music er jo på ingen måde farlig. DVD Pacific er god hvis man bestiller f.eks. en hel anime-serie ad gangen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |