recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dante's Inferno
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDante's Inferno

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Emne: Dante's Inferno
    Sendt: 30-December-2009 kl. 12:13
Har I proevet demoen?
 
Jeg vidste, at det havde faaet inspiration fra God Of War, men at det direkte har KOPIERET naermest alt hvad der har med gameplay at goere, er ret overraskende for mig. Det er jo bygget helt op som GOW!
 
Dog virkede Dante's bevaegelser en del mere firkantede end i GOW, hvilket er et minus.
 
Paa den positive side var grafikken (isaer i mellemsekvenserne) var den ret laekker. Man kan ogsaa vaelge om man skal vaere god eller ond ved sine ofre, det bringer et nyt aspekt til spillet, som jeg endnu ikke ved hvilken indflydelse har.
 
Da det kommer lidt foer GOW, kommer jeg nok til at skaffe det, da jeg er ret vild med al den nedslagtning og action.

BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2009 kl. 13:53
Jeg oplevede, at på den sværeste sværhedsgrad (på demoen), kunne jeg trykke på én knap og kigge på computeren på samme tid, og stadigvæk nakke fjenderne uden at miste liv. Om hele demoen er sådan ved jeg ikke, fordi da jeg kom til 1. boss gad jeg ikke mere. Jeg synes at det var alt for kedeligt - det handlede egentlig bare om rutine.
 
Indtil videre er jeg ikke imponeret, men det kan da være at det ændre sig. Som sagt kom jeg kun til bossen, også gad jeg ikke mere.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2009 kl. 14:12
Ja da, det handler mest om at trykke hurtigt paa knapperne, og ellers time det naar det bliver svaerere. Jeg er sikker paa, at det bliver udfordrende i loebet af spillet. Demoen er jo foerste bane.
 
Om jeg koeber det afhaenger mest af, om der er andre spil jeg er optaget af paa samme tid. Saasom Heavy Rain og GT.

BORING!
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2010 kl. 23:37
Jeg hentede også lige demoen. Synes grafikken er alt for fed! Men det dér "løbe-som-Crash-Bandicoot-til- ps1" var ikke lige mig.. Og som i andre også kommenterer så handler det bare om at trykke på nogle knapper. Men synes især dér hvor man rider på et eller andet monster er ret blæret.. men ikke et spil de får mig til at købe
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2010 kl. 06:35
Jeg har forudbestilt det i gamestop, via deres bytte kampagne. Ser frem til at prøve det Smile  Bayonetta og Darksiders er også på vej. Så der er masser af hack 'n slash på vej Tongue
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2010 kl. 11:20
"løbe-som-Crash-Bandicoot-til- ps1"
 
Det kan nok ikke beskrives bedre! LOL

BORING!
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2010 kl. 18:07
hehe..

Det slog mig SÅ meget, da jeg spillede det at det mindede om dét..

Og vil sgu egentlig hellere spille Crash! De burde komme med en udgave til ps3 Big smile
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
Ponduus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2010 kl. 19:27
Du kan jo hente nogle af de gamle, dog ikke Crash Bash :( , på PSN.

Jeg synes ærlig talt ikke Dante's Inferno var noget at råbe hurra for. Den eneste grund til at købe det, skulle være så man kunne beundre deres design af baner og fjender. 
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2010 kl. 09:18
Så fik jeg spillet og det er faktisk rigtigt fedt. Helvede er rigtig flot lavet og der er action for pengene!
 
Alt er tyvstjålet fra GOW, mens bevægelserne og kampstilen er meget mere BAYONETTA (hvilket jeg ikke kan lide).
 
@Steffen
 
Jeg tror de har skruet op for sværheden i spillet. Jeg kom også nemt igennem demoen,  uden at dø, mens jeg i spillet har været nød til at skrue ned til nemmeste niveau i flere situationer.
Det er faktisk fedt, at man kan gøre det nårsomhelst, og det har ingen indflydelse på trophy samlingen, da der ikke er nogen for sværhedsgrader.
Jeg havde et par gange for lidt energi (to slag = død), men kunne ikke gå tilbage og samle mere, i stedet for at spille banen forfra, gik jeg ned i sværhed og så kunne man komme videre...

BORING!
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2010 kl. 09:23
Jeg er synes også det er et rimelig godt spil, selvom der er stjålet fra GOW.

Kan godt lide man kan straffe fjenderne og blive ond Tongue
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2010 kl. 09:39
Jeps, men læg mærke til, at nogle af de personer skal frelses for at få fat i trophies.
 
De er også fedt når de frelses at de får et megalysende kors lige i fjæset.
 
Jeg prøvede også at få en 666 combo i går, men nåede kun til ca.320 og løb tør for fjender. Må sikkert vente til senere i spillet...
 

BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2010 kl. 09:36
Nu er jeg nok ca. halvvejs i spillet, og hold kæft jeg synes det er svært. Der er ikke mange steder man kommer igennem uden at tabe et liv eller to. Mit problem er mest, at jeg kommer ind til kampe med meget lidt liv - så det er nok manglen på de grønne fontæner imellem kampene, jeg skal klage over. :)
Gåderne er også svære, og jeg kan sagtens bruge en halv time på dem.
 
Generelt er det dog sikkert god træning til GOW.

BORING!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu