recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dataprojektor til smartboard
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dataprojektor til smartboard

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Slabb Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slabb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dataprojektor til smartboard
    Sendt: 16-Januar-2012 kl. 09:42

Hej alle!

Jeg er ansat som IT-mand på en skole, og er sat til at bestille 10 projektorer, som skal bruges til vores smartboards.

Kravene er som følger:

Det skal være 4:3
Der skal være så mange ANSI som muligt
Det skal være en short throw
og selvfølgelig må der gerne være så meget garanti som muligt, da de bliver tændt og slukket en del gange i løbet af en dag

Kender I til andre alternativer?

Denon avr 2310, Front: Dali 400, center og surround: Dali 104, PS3 fat 40gb, Toshiba HD-DVD, WDTV Live, Sanyo z5
Til top
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 519
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 13:30
Prøv at ringe til de professionelle AV selskaber i branchen du kan google "av projektor" for at finde et godt udvalg af gode tilbud og telefonnumre. Den projektor du linker til, er IKKE en short throw og kan derfor ikke bruges optimalt til din opgave !! prøv derimod at se på denne model:

Sådan skal en short throw / focus projektor model se ud, for at den kan levere et optimalt billede til dine smartboards,- da projektoren bliver monteret OVER smartboardet og ikke ude i lokalet som tidligere modeller har for vane at blive. (så man ikke skygger for billedet med kroppen). Der findes mange gode forslag derude men fælles for dem alle er at det er meget vigtigt at du også tilkøber det originale vægbeslag fremstillet præcis til denne model !! da du ellers vil få mange problemer med at indstille projektoren optimalt til boardet... 
Tro venligst en pro der har monteret utallige smartsboards samt short throw projektorer i min tid og dit projekt her, hører ikke ind under GDS segmentet af denne dejlige hobby. Embarrassed 
For ikke at komme med anstødelige reklamer herinde har jeg med vilje IKKE peget dig i en bestemt retning men dersom du har brug for det. er du meget velkommen til at sende mig en PM

Redigeret af Just Curious - 16-Januar-2012 kl. 13:42
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu