recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DBA surround og PS4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DBA surround og PS4

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HungryBeast Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-September-2018
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HungryBeast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DBA surround og PS4
    Sendt: 08-September-2018 kl. 19:32
Hej,
Jeg har en projektor i vores kælder (optoma 1080P), 92” lærred, 4 biostole der skal samles og et æld gammelt Samsung Home theater 2.1 system). Billede kører i dag over en alm. PS4, og nogle gange appel TV2 (meget sjældent) og hvis jeg skal skifte HDMI fra PS4 til appletv en gang i mellem er det helt fint.

Nu skal der fanme ægte surround op, men det behøver slet ikke at være toppen af poppen og ledninger etc er ikke noget problem. Plads er ej heller et problem, heller ikke bag stolene da der er rigeligt med plads. Med andre ord det er en kælder, så design og størrelse på højtalere osv spiller ingen rolle...

Nogle der kan hjælpe med forslag til gode ældre receivere og højtalerhe(der passer fint med 1080p projektor og PS4). Kan slet ikke overskue alle standarder og formater og alt det...





Redigeret af HungryBeast - 08-September-2018 kl. 19:34
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu