recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - dbPoweramp; rippe dobbelt cd'er?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketdbPoweramp; rippe dobbelt cd'er?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 769
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2011 kl. 16:26
Oprindeligt skrevet af Peter BJ Peter BJ skrev:

Nå, men det ser alligevel ud til at lykkedes for mig; jeg har helt fjernet Disc tagget (Disc 1 - 1/2), og på cd2 har jeg så brugt Apply track number offset, til at ændre track-nummereringen så den kontinuerligt følger sidste track på cd1. Nu ligger alle tracks i samme mappe, og de er nummereret rigtigt.

Spændende løsning, er Apply Track Number Offset en DSP? Det må jeg checke ud......

Hvis man følger min vejledning, vil man få to numre der starter med 01, men da de har forskellinge disc tags, (1/2 og 2/2) så virker det alligevel, selv om det ser forvirrende ud set fra f.eks. Windows stifinder.

J

Til top
Peter BJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Juni-2009
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2011 kl. 17:41
Apply Track Number Offset er ikke en DSP.
Når du har smidt en skive i drevet og programmet har fundet tags, så højreklikker du på første nummer. i menuen der kommer frem, ligger Apply Track Number Offset.
Til top
Peter BJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Juni-2009
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2011 kl. 20:09
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Vi har ledt dig på rette vej, men du er alligevel faret vild ;-)

Der er en indstilling et sted i Squeezebox Server, som giver dig mulighed for at samle albums der består af flere skiver - tror som standard de opfattes som separate albums.

Nogen gange kan man ikke se lyset Smile
Jeg vil bare være sikker på at mine rips er fremtidssikret, uanset afspiller. Så jeg har det bedst med at tracknumrerne passer til rækkefølgen, både i tags og filnavn.

Men jeg vidste ikke den funktion i SB eksisterede.
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Point: 769
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2011 kl. 21:21
Oprindeligt skrevet af Peter BJ Peter BJ skrev:

Apply Track Number Offset er ikke en DSP.
Når du har smidt en skive i drevet og programmet har fundet tags, så højreklikker du på første nummer. i menuen der kommer frem, ligger Apply Track Number Offset.

Takker. Den kendte jeg ikke. God feature.

J
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu