|
Død blæser i Sanyo PLV-Z3000 |
Besvar |
Forfatter | |
JesperRou
Bruger Oprettet: 13-August-2009 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 203 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Januar-2018 kl. 19:28 |
Min trofaste Sanyo begyndte at lave shut-downs forleden, ganske uprovokeret.
Jeg kunne godt regne ud noget var galt. Jeg trak signalkablet ud af den og startede den igen. Det virkede fint og jeg kunne få menu frem, men så snart jeg satte HDMI kablet i igen og skiftede input, så slukkede den øjeblikkeligt. Jeg når lige at få 1-2 sekunders billede. Så, jeg tænker det er en sensor der råber at noget er galt, som forårsager shutdown. Jeg skiller den ad og kommer helt ind til alle 5 blæsere. Den ene reagerer ikke på 12v, så det kunne være synderen. Hvor får man sådan en, uden at skulle vente på leverering fra Kina? Aliexpress siger 20-40 dage og det har jeg ikke lyst til at vente på. Part nummeret er: SF72h12-54E Ja, jeg har overvejet at skifte/opgradere projektoren. Det gjorde jeg allerede for 6 måneder siden, men har holdt igen pga. usikkerhed omkring 4k vs e-shift. PS: Jeg er behørigt imponeret over hvor lidt støv der var i en otte år gammel projektor. Lampehuset havde en mængde fin sod-lignende støv, men der var næsten intet i resten af kabinettet. Kun lidt nullermænd omkring linse huset. |
|
Just Curious
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 519 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv AV-Huset i Næstved mener de har rep forpligtelserne på Sanyo prj.
|
|
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W |
|
JesperRou
Bruger Oprettet: 13-August-2009 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 203 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kvalitets tip! Tak for det :)
Jeg har faktisk bestilt en ny projektor (JVC DLA-X5900), men vil stadig forsøge at få liv i Sanyo'en.
|
|
Just Curious
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 519 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har altid sat pris på mine forskellige Sanyo projektorer så længe det varede - men skiftede til JVC 5000 sidste år og har aldrig set mig tilbage, så forbered dig på helt nye oplevelser med alle dine gamle film og en hel masse gåsehud når du har fået installeret / justeret din nye projektor.. Rigtig god fornøjelse..
|
|
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |