|
Død iPad - (helt død) |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
moremusic
Guld medlem Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 575 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Februar-2024 kl. 18:56 |
|
Du kan jo også prøve at skrive til dem i første omgang. Beskriv fejlen og hvad du har forsøgt og se om de vil tage opgaven, og om de ved hvad det koster.
Held og lykke med den!
|
||
Guld medlem
Bruger Oprettet: 15-April-2020 Status: Offline Point: 232 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Beovision Avant 55"
OPPO BDP-103D Apple TV 4K 32GB (2nd Generation) Beolab 1 Beolab 4000 2 x Beolab 2 |
||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1085 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men nu er der ikke nogle Apple butikker her i landet |
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
moremusic
Funktioner
Tak(0)
|
|
Læste lidt på fejlen - det virker jo ikke til der er noget fysiskt defekt på din iPad.
Jeg ville prøve at kontakte en virksomhed som har ret værktøj til at geninstallere PadOs - f.eks.
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5267 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Den kommer op med besked om at tilslutte til PC og Gendanne eller Restore, hvor det går galt med den intetsigende fejlkode 4013. Fik en ikke Apple autoriseret reparatør til at kigge på den kortvarigt, han var ikke sikker på hvad problemet er. Snakkede med Apple support pige, som tydeligt sad og læste op på de fejlsøgnings trin som jeg allerede havde Googlet mig til på deres gør-det-selv support. Hun gav op og henviste til deres autoriserede reparatører, som jeg ikke har tiltro til kan/vil reparere til fornuftig pris, de vil hellere sælge noget nyt. Har også prøvet med 3uTools og Tenorshare ReiBoot, uden held med gratis version. Og har ikke lyst til at bruge penge på købeversion, chance for succes er for lille. Så har opgivet den indtil videre, da der er stor mulighed for at den er låst med password - bad sælger om at slette den på hendes Apple ID, men det er ikke sket. Hun var i det hele taget ikke nem at kommunikere med inden køb, og intet svar efterfølgende. |
||
Mvh. JørgenT
|
||
Guld medlem
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg giver dig fuldstændig ret, og jeg tror ikke på at min ipad pludselig har fået en hardware-fejl. Har set at der findes 50+ videoer på yt om hvordan man løser et bootloop problem bl.a. med software fra andre producenter end Apple. Der må da sidde nogle Apple Hacker Nørder et sted i en mørk kælder og roder med disse problemer. Henvis mig gerne videre til nogle der kan hjælpe. Mit næste move bliver at prøve det her https://youtu.be/PIJwlLiZJ-o?si=8x6-DAh8fzoJmNxK
Redigeret af Guld medlem - 12-Februar-2024 kl. 02:50 |
||
Beovision Avant 55"
OPPO BDP-103D Apple TV 4K 32GB (2nd Generation) Beolab 1 Beolab 4000 2 x Beolab 2 |
||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ville nu ikke betragte hverken Humac eller Power som professionelle serviceværksteder. Ingen af dem har interesse i at reparere en brugt enhed, da de hellere vil sælge dig en ny.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
moremusic
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fedt :) håber du får liv i den igen.
|
||
Guld medlem
Funktioner
Tak(0)
|
|
1000 tak.
Redigeret af Guld medlem - 08-Februar-2024 kl. 23:37 |
||
Beovision Avant 55"
||
moremusic
Funktioner
Tak(0)
|
|
Prøv en hard reset (ikke genstart). Læs her hvordan.
|
||
Guld medlem
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lad mig høre, hvis du finder ud af noget nyt. Tak for din tid.
|
||
Beovision Avant 55"
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5267 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan finde Model Axxxx nummer på bagside og tjekke her:
Ikke at det gør den store forskel. Med PC og iTunes kan man gendanne/restore enhed, men tror ikke den når så langt med det loop. Jeg har for nylig købt en defekt iPad Air (1) Model A1474 (til et ophug eksperiment), den har et lignende loop med et kort rødt skærmglimt efter æble logo, og kun når den er tilsluttet lader eller PC. Kan ikke tænde på batteri alene. Og når ikke at blive genkendt af iTunes inden sort skærm. Jeg skal have målt på batteri når jeg skiller den ad, kunne måske være et batteri/strømforsynings relateret problem.
Redigeret af JørgenT - 08-Februar-2024 kl. 16:21 |
||
Mvh. JørgenT
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |