|
Død iPhone X (fugt) |
Besvar |
Forfatter | |
Samsung_M
Super bruger Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Marts-2020 kl. 23:21 |
D’herrer
Som om Corona-karantæne ikke er nok valgte min iPhone X at lægge sig til at dø i går sent aftes. Jeg havde derfor i dag besøg af en repræsentant fra IDriveRep som var rigtig sød men reelt kun i stand til at skifte batteri og en skærm og ihvertfald ude af stand til at gøre noget ved mit problem. Han kunne dog åbne for æsken og konstatere, at der var vand i maskinrummet hvilket undrer mig da jeg var sikker på iPhone X var ganske vandtæt. Den har ikke været med i bad men dog med på flere fugtige løbeture. Jeg har været typen der græder istedet for at tage backup og iCloud har været deaktiveret (!!!). Billeder og video siden seneste fysiske backup december 2019 er derfor gået tabt. Findes der en iPhone-Gud der tør påtage sig opgaven og - med lidt mere akademisk tilgang end føromtalte pseudo-tekniker - entydigt bekræfte om telefonen er død eller levende? Pft //Christian
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det gør der helt sikkert.
Flemming
|
|
Samsung_M
Super bruger Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Flemming
Mange tak for svar! Vh Christian
|
|
Thomas Jensen
Super bruger Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 451 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at lægge den i en pose med ris i et par dage, og se om ikke fugten vil forsvinde?
Det er trods alt billigere end en ny iPhone, hvis det virker...
|
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Problem kan være galvanisk tæring af printbaner med mere, når der er fugt og spænding på.
Redigeret af JørgenT - 19-Marts-2020 kl. 09:27 |
|
Mvh. JørgenT
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmnn, så er det ikke den tlf jeg skal ha næste gang.
Man skal passe på kondensvand!
Redigeret af Munch - 19-Marts-2020 kl. 11:35 |
|
pfugl
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Funktioner
Tak(0)
|
Undrer mig at den kan få fugtskade fra løbeture, hvis den jfr. ovenstående artikel kan tåle at være under 1,5m vand i 30 min., og den er IP67 certificeret.
|
|
/Peter
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |