|
Død Nexus 5X, recovery, factory reset etc |
Besvar |
Forfatter | |
tipsen
Guld medlem Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-December-2017 kl. 23:40 |
Kærestens Google/LG Nexus 5X virker til at være døende og jeg vil undersøge mulighederne for at få den på benene igen.
Den døde pludseligt i julen og kunne ikke starte op igen. Når den oplades, starter den fint med at vise animeret oplade-ikon på skærmen når power knappen trykkes, men den går helt i sort undervejs i processen. Den kan ikke starte almindeligt op - der sker intet når powerknappen holdes inde (i nogle få sekunder). Hvis power-knappen og volume down holdes inde i ca 10-15 sekunder præsenteres jeg for "recovery mode" med "Start", "Restart bootloader", "Recovery mode" og "Power off". Ved valg af de 3 første præsenteres jeg for et hvidt Google-logo som står på skærmen 5-10 sekunder, hvorefter telefonen igen går i sort. Det er i forbindelse med alm. brug af telefonen at den pludselig er død. Der var stock Android på - ingen fiflerier eller noget der kan forklare, hvorfor den pludselig er semi-død. Er der nogle forslag til hvordan jeg får den op at stå igen? Tænkte på om det var muligt at lave noget recovery fra en computer? Redigeret af tipsen - 29-December-2017 kl. 23:40 |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5299 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kræver vel at dimsen åbnes for adgang direkte til batteri terminaler. EDIT: Måske dette problem? Redigeret af JørgenT - 30-December-2017 kl. 11:21 |
|
Mvh. JørgenT
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |