|
Dødende modem/router |
Besvar |
Forfatter | |
urup
Guld medlem Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-April-2012 kl. 14:22 |
Jeg tror mit modem er ved at dø, men først lidt om opsætningen i huset:
Jeg har fire computeren tilsluttet nettet. 2 stationære computer og 2 bærbare computer. Internettet i huset er fordel således: Køkkenet: Kontor Stue ovenover kontor Modem --> Router -------------------------->> Switch ------------------> AP + kabel til en stationær Stationær computer i køkkenet Jeg mister internetforbindelsen ca. hvert 30. min.. Når jeg mister forbindelsen kommer der en gul trekant ved internetikonet i proceslinjen. Det underlige ved dette her er at hvis jeg pinger min router, både via trådløst og kablet forbindelse, får jeg svar tilbage. Derfor konkluderer jeg at det må være modemmet der er noget galt med? Redigeret af urup - 09-April-2012 kl. 14:29 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |