|
Dødsbo med elektronik |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
liom ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-August-2014 Sted: Hammel Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-August-2014 kl. 08:54 |
Jeg hjælper med at tømme et dødsbo i dag, hvor der står en masse gammel elektronik. Vi snakker samlinger af alt muligt gammel computer-, fjernsyns- og radioudstyr plus en masse andet, som vi ikke har kunnet identificere.
Der er loppemarked i dag fra kl. 10-16, så hvis nogen har lyst til at komme forbi og enten, købe nogle af tingene eller hjælpe med at identificere, hvad det er vi har med at gøre, skal I være meget velkommen. Det er i Hammel det foregår, send mig pm, så får I adressen. |
|
![]() |
|
liom ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-August-2014 Sted: Hammel Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har fået lov til at lægge adressen op, det er grønhøjvej 8, Hammel.
Kom frisk! |
|
![]() |
|
steen5 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
Hvad med nogle billeder af tingene?
|
|
![]() |
|
Det er næsten umuligt, for meget af det er i originale brune kasser.
Manden har samlet alt og det er stablet op i store bunker. Det skal ses, men skal nok se om ikke jeg kan tage nogle billeder ☺ |
|
![]() |
|
Har arbejdet som en gal for at få nogle billeder på til jer, men jeg kan ikke få det til at spille fra min tlf. Send en PM med en mailserver, så skal jeg sende nogle billeder til dig og du må hellere end gerne sende dem videre til denne tråd
![]() |
|
![]() |
|
Mailadresse selvfølgelig ikke server
![]() |
|
![]() |
|
Bamse82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
Hej, Kom du af med varerne? Sådan et lokalt elektronikmarked skulle næsten være besøgt, men ser desværre først dit opslag nu.
|
|
BenQ W1000+ / RaspXBMC / Xbox360 / Wii / PS3 / Onkyo TX-NR609 + Denon AVR-1604 / Harbosat x5 / Harbosub x2 / Basshaker x 2
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19922 |
Jeg var der.
Der var en million-milliard ting - hele huset var fyldt med alt fra analyseværktøjer over powerelektronik til tussegamle EDB terminaler med mindst 35 år på bagen. Jeg købte en lille håndfuld elektronikkomponenter, så får vi se om jeg nogensinde får dem brugt. Klaus |
|
![]() |
|
Hvis andre har interesse for at komme og se tingene, er jeg sikker på at jeg kan få en aftale i stand med hende der sælger tingene.
Send en besked, så skal jeg forsøge at få tingene på plads. Evt med et kontaktnummer eller mailadresse. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |