recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dødsbo med elektronik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dødsbo med elektronik

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
liom Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-August-2014
Sted: Hammel
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér liom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dødsbo med elektronik
    Sendt: 17-August-2014 kl. 08:54
Jeg hjælper med at tømme et dødsbo i dag, hvor der står en masse gammel elektronik. Vi snakker samlinger af alt muligt gammel computer-, fjernsyns- og radioudstyr plus en masse andet, som vi ikke har kunnet identificere.

Der er loppemarked i dag fra kl. 10-16, så hvis nogen har lyst til at komme forbi og enten, købe nogle af tingene eller hjælpe med at identificere, hvad det er vi har med at gøre, skal I være meget velkommen.

Det er i Hammel det foregår, send mig pm, så får I adressen.
Til top
liom Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér liom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2014 kl. 09:48
Jeg har fået lov til at lægge adressen op, det er grønhøjvej 8, Hammel.

Kom frisk!
Til top
steen5 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Denmark Randers
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steen5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2014 kl. 11:06
Hvad med nogle billeder af tingene?
Til top
liom Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér liom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2014 kl. 11:09
Det er næsten umuligt, for meget af det er i originale brune kasser.

Manden har samlet alt og det er stablet op i store bunker.

Det skal ses, men skal nok se om ikke jeg kan tage nogle billeder ☺
Til top
liom Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér liom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2014 kl. 11:32
Har arbejdet som en gal for at få nogle billeder på til jer, men jeg kan ikke få det til at spille fra min tlf. Send en PM med en mailserver, så skal jeg sende nogle billeder til dig og du må hellere end gerne sende dem videre til denne tråd
Til top
liom Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér liom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2014 kl. 11:33
Mailadresse selvfølgelig ikke server   
Til top
Bamse82 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bamse82 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2014 kl. 19:54
Hej, Kom du af med varerne? Sådan et lokalt elektronikmarked skulle næsten være besøgt, men ser desværre først dit opslag nu.
BenQ W1000+ / RaspXBMC / Xbox360 / Wii / PS3 / Onkyo TX-NR609 + Denon AVR-1604 / Harbosat x5 / Harbosub x2 / Basshaker x 2
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2014 kl. 20:15
Jeg var der.
Der var en million-milliard ting - hele huset var fyldt med alt fra analyseværktøjer over powerelektronik til tussegamle EDB terminaler med mindst 35 år på bagen.
Jeg købte en lille håndfuld elektronikkomponenter, så får vi se om jeg nogensinde får dem brugt.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
liom Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér liom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2014 kl. 21:34
Hvis andre har interesse for at komme og se tingene, er jeg sikker på at jeg kan få en aftale i stand med hende der sælger tingene.

Send en besked, så skal jeg forsøge at få tingene på plads. Evt med et kontaktnummer eller mailadresse.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu