|
De bedste Citater |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
citat plakat designe ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2019 Sted: 4700 Næstved, D Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Oktober-2019 kl. 15:03 |
|
Hej Folkens
![]() Jeg er designer på https://www.citatplakat.dk og jeg er på udkig efter de bedste citater i filmhistorien, og jeg er blevet forslået dette forum af en ven fordi i er ret aktive og sikkert ret skarpe på filmcitater. Jeg tager imod forslag med kyshånd, så hvilke citater tænker i kunne være fede at have en plakat med ![]() Redigeret af citat plakat designe - 03-Oktober-2019 kl. 15:04 |
||
Plakatdesigner for https://Citatplakat.dk
|
||
![]() |
||
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1036 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"......................................................." Charlie Chaplin i Citylights
|
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2368 |
|
I have come here to chew bubblegum and kick ass... and I'm all out of bubblegum.
They Live - John Carpenter.
|
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
af frygt for copyright, tror jeg lige jeg laver den danske udgave i stedet: Jeg vender tilbage!
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
|
At my signal, unleash hell.
Commander. What now? Let me tell you what now. I'ma call a coupla hard, pipe-hittin' niggers, who'll go to work on the homes here with a pair of pliers and a blow torch. You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass. Pulp fiction That's thirty minutes away. I'll be there in ten. Pulp fiction Hvad skød du den med? Blinkende lygter Hasta la Vista .. Klaus |
||
![]() |
||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
|
Husker det nærmere fra gladiator...
|
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
|
"You want to get Capone? Here's how you get him. He pulls a knife, you pull a gun. He sends one of yours to the hospital, you send one of his to the morgue! That's the Chicago way, and that's how you get Capone! Now, do you want to do that? Are you ready to do that?"
Sean Connery, The Untouchables. Måske ikke et af de mest berømte citater, men et som har siddet fast i min hukommelse altid. Og som jeg tænker har en længde og nogle "punchlines" som egentligt passer meget fint til en plakat. Sean Connery fik desuden en Oscar (sin eneste) for sin rolle.
|
||
![]() |
||
Henrik K Kristensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
|
You can't handle the Truth!
Men i det hele taget Jack Nicholson... How do you write women so well? Melvin Udall: I think of a man. And I take away reason and accountability Melvin Udall: You make me want to be a better man. Melvin Udall: People who talk in metaphors ought to shampoo my crotch Redigeret af Henrik K Kristensen - 03-Oktober-2019 kl. 22:00 |
||
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5056 |
|
I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well, to tell you the truth, in all this excitement I kinda lost track myself. But being this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
“Make my day” Clint Eastwood: Dirty Harry
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5056 |
|
Der er lidt flere fede filmcitater her
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
|
Du husker bedre end mig ;-) Det er selvfølgelig fra Gladiator! Klaus
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7187 |
|
do you feel lucky punk
Alle ved hvor fra
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |