|
|
Besvar ![]() |
Side <1 9101112> |
Forfatter | |||
sømanden ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
||
Kan se at der på DR HD kun er 1 audio channel.
Er problemet hos Stofa/Zaptor eller DR ? Stofa bruger i Århus |
|||
![]() |
|||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
||
DR HD sender endnu ikke i 5.1 surround hvis det er det du mener - der er mange tråde om det.
|
|||
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|||
![]() |
|||
sømanden ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
||
Det med 5.1 surround har jeg fundet ud at i de andre tråde.
På status siden i Zaptor(info-info-grøn) står der i audio afsnittet: Audio # Channels 1. Øvrige kanaler viser 2 |
|||
![]() |
|||
McCrack ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-November-2009 Status: Offline Point: 13 |
![]() |
||
Kan du stadig ikke se DR HD? Jeg har ikke kunnet se DR HD siden AN-TV/Stofa skiftede frekvens først på ugen. :/ Jeg har beskrevet mit problem her: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=69811&PID=703728#703728 |
|||
-Henrik
|
|||
![]() |
|||
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
![]() |
||
Siden de nye DR kanaler er kommet har jeg oplevet flere voldsomme udfald med pixelering, som rammer alle kanaler i ca. 30 sek. hvor også lyden er hel gal.
|
|||
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v |
|||
![]() |
|||
cjoscar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
||
Jeg oplever også perioder med voldsomme pixeleringer.
3548294
|
|||
![]() |
|||
Makhnovist ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
||
Nej, jeg kan stadig ikke se DR HD og jeg har lavet en fuld søgning på: Frekvens: 170,50 MHz Symbolrate: 6000 QAM: 256 |
|||
![]() |
|||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
||
Joda. Hvem vil du rette kravet mod? Stofa, DR eller din boligforening? Retter du det mod Stofa, skyder du efter min mening forkert. De kan ikke have pligt til at råde bod på boligforeningens formynderi eller på DR's dækning af dit område. Edit: Ups. Det var da vist et meget gammelt indlæg i tråden, jeg der kom til at svare på. Redigeret af Allan Olesen - 08-November-2009 kl. 20:02 |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
![]() |
||
Nu har problemet også løst sig ved at Stofa sender de 3 kanaler fra DR. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
pettsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2004 Status: Offline Point: 95 |
![]() |
||
Hej
Er der nogen fra Sønderborg der har adgang til DR-HD via Zaptor uden at have HD pakken???
Jeg har sendt en mail til DOA antenneforening med flg. ordlyd:
På DOA's side i Sønderborg, står der: Kanalerne: DR Update, Folketings-Tv samt DR HD sendes digitalt ud i pakke 1 og 2 i "Bland Selv" pakken. Denne tilvalgstjeneste kræver en digitalmodtager og et kort fra Stofa. Jeg har selv en Zaptorboks. Vil det sige at man skal BETALE 75,- som High Definition pakken jo koster, for at se en gratis kanal ???? Er det i det hele taget lovligt at tage penge for en kanal der udsendes gratis?? Jeg kan ihvertfald ikke finde DRHD ved restart af min Zaptor boks. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg har sendt mail til formanden og næstformanden, men der er åbenbart ingen af dem der gider svare.
|
|||
![]() |
|||
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
![]() |
||
Der er også andre der ikke gider søge ret meget efter svaret på sine spørgsmål... ![]() Men de må tage lige hvad de lyster for de nye kanaler - de er ikke must carry...
|
|||
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|||
![]() |
|||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
||
Korrekt - antenneforeningen vil ikke betale de udgifter/tekniske problemer der er ved at putte DR HD ud som en gratis kanal - derfor tilbydes den som en kanal i Bland selv pakken - du kan også få en billigere bland selv pakke til 59 kr./md. mener jeg. Men ja Stofa/Antenneforeningen må gerne tage penge for kanalen - det er debatteret i flere tråde herinde.
|
|||
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 9101112> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |