recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - De nye gadgets til Wii?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDe nye gadgets til Wii?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 894
Direkte link til dette indlæg Emne: De nye gadgets til Wii?
    Sendt: 02-Juni-2009 kl. 08:51

Forleden var der en masse omtale i medierne om EA Sports nye fitness spil til Wii (den med leg strappen og elastikken). Det lyder selvfølgelig meget sjovt (og meget anstrengende ) men jeg fik da alligevel lyst til at læse lidt mere om det, og under min søgning dukkede der også et produkt op kaldet "jOG - The Body Motion Controller" op. Det lyder da næsten endnu sjovere end EA Sports udstyr. Er der nogen som kender det? Hvordan er kvaliteten?

Endelig opdagede jeg, at der meget snart kommer "Wii MotionPlus" og det fik mig til at klappe i mine små hænder. Har I hørt om det?

Jeg har lige vedhæftet et par links til ovennævnte produkter og vil meget gerne høre om jeres erfaringer på de 2 første og forventninger til det sidste. TAK

jOG: The Body Motion Controller  ( http://www.play.com/Games/Wii/4-/5984856/jOG-The-Body-Motion -Controller/Product.html)

EA Sports Active: Personal Fitness Trainer (includes Resistance Band & Leg Strap) ( http://www.play.com/Games/Wii/4-/8114672/-/Product.html?sear chstring=EA+Sports+Active+Personal+Fitness+Trainer+includes+ Resistance+Band+%26+Leg+Strap&searchsource=0 )

Grand Slam Tennis (with Wii MotionPlus) ( http://www.play.com/Games/Wii/4-/9712092/Grand-Slam-Tennis/P roduct.html)

Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Point: 801
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2009 kl. 12:25
ved godt det ikke lige er til wii, men hvis du er vild med sådan nogle ting hvor man skal bevæge sig og sådan.

Så syntes jeg du skal tjekke natal til xbox 360 ser ud som et meget lovende projekt. og hvis du er til skateboard så er der det nye tonyhawk med tilhørende board med motion censorer.

Natal

tony hawk ride
Til top
birddog Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-November-2006
Point: 344
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2009 kl. 20:02

Nu er det jo lige en forskel. Han snakker om produkter som er ude, eller er på vej, motion plus kommer jo her i juni.

Mens Natal ser fantastisk ud, men det er jo stadig ikke færdig udviklet, og kommer nok først om et år eller senere.

Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Point: 801
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2009 kl. 20:58
de fleste rygter siger at natal faktisk er rigtig langt, s� man vil kunne se de f�reste spil til det her i efter�ret. hvis vi er rigtig heldige.

Redigeret af sickchild - 06-Juni-2009 kl. 21:00
Til top
birddog Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-November-2006
Point: 344
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 09:42

ahhhh, nu skal vi lige spise lidt brød til.

Kudo som er leder på natal for microsoft har selv udtalt i forbindelse med slutningen af E3, at det helt sikkert ikke bliver en 2009 udgivelse, de skal først til at give det til deres eksterne partnere så de kan få feedback fra dem. indtil videre er det jo kun en håndfuld der har fået lov til at kigge og lege med det.

Men selve konceptet lyder utrolig spændende.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu