|
De nye Panasonic TV? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Januar-2012 kl. 16:44 |
Hey!
De nye Panasonic TV de viste frem på CES 2012, er det 40 eller 50 modellen? Og er der nogle der ved hvad de kommer til at koste ca.? Designet er jo fuldstændig genialt, som den Panasonic fan jeg er, bliver det lige lidt ekstra genialt
![]() |
|
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det er 50
håber det bliver en værdig afløser for min 500M, så man ikke skal gå ned i kvalitet der kommer aldrig nogen vt40, et eller andet med deres overtro og talhvis det går i stykker |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Okay fedt. Ved du hvorfor de har valgt at hoppe 40 modellen over? Bare af ren nysgerrighed :)
Tror sgu de bliver dyre de 50'ere.. |
|
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
Det er et eller andet med at japanerne er overtroìske med tallet 4...
Glæder mig meget til div tests af de nye modeller...
MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Ja det glæder jeg mig sgu også til...
Men er det seriøst det der med japanerne og overtroiske, eller var det bare en joke? :D
|
|
|
|
![]() |
|
DavidHimself ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
Det er helt seriøst :) Det er noget med at det udtales næsten lige som død eller sådan!Der er også noget med tallet 9 der også lyder som et eller andet....
|
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Jeg troede det var kineserne, som havde den overtro, men det kan vel også forklarer, hvorfor Sony ikke vil udtale sig om en ps4
![]() Redigeret af Kenzo85 - 23-Januar-2012 kl. 14:54 |
|
![]() |
|
LOL mand... Når jeg skal til Japan her til marts, så skal jeg fandme have lavet en t-shirt med et stort fedt 4-tal på... Hahaha
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |