|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() Sendt: 28-Juli-2009 kl. 12:12 |
Nogen af jer der har købt de nye Wimotion plus adatere til jeres Wii endnu, de virker bl.a i det nye wii sports resort , hvor man bla. kan fægte med dem og spille bordtennis.
Jeg fandt dem i DK til 421 kr hos cdon.com men i tyskland fandt jeg 2 til 249 inkl fragt hos mytoys.de med rabatkode på €10 7AALRKLHKPDD Redigeret af daskino - 28-Juli-2009 kl. 12:13 |
|
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() |
Tak for tippet. Er hermed bestilt
![]() |
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
![]() |
Jeg købte min ekstra i Blockbuster alt for dyrt 200.kr
![]() Redigeret af jugglerq - 28-Juli-2009 kl. 13:29 |
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
hvad er det lige disse adaptere kan som den alm ikke kan uden adapter?
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
![]() |
Du får en mere præcis styring med den - det er dog ikke alle spil der understøtter det - de skal være skrevet til det.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
xeon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
![]() |
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
hvem er google... tak for linket - har aldrig set et google link på den måde, at den nærmest skriver det i søgefeltet for dig, hvordan laver man det? jeg omformulerer mit spørgsmål - er der nogen der har prøvet Motion plus, og hvordan er oplevelserne med det (havde jo i virkeligheden læst lidt om det i forvejen, men var nysgerrig omkring oplevelserne med det) Nikolaj
|
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
når jeg får dem og spillet skal jeg fortælle om det
![]() tror det blir fedt især fægtning skulle være cool og bordtennis |
|
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() |
Ved du så også hvor man får spillet billigst?
|
|
![]() |
|
![]() |
hej Joern , nej desværre ikke
|
|
|
![]() |
|
kknudsen77 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Du kan få det ved www.coolshop.dk til 440 inkl. 1 stk wii motion plus. Kan da fortælle det er herre griner, og den lille dims, gør en verden til forskel, man regner faktisk med at 80% af alle wii spil vil understøtte Motion plus, så det er bare om at få dem købt |
|
![]() |
|
prebengh ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
hej Joern, spillet (Wii Sports Resort) med Wii Motion Plus controller fås i Elgiganten i denne uge til 399,-
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |