|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dstruct ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() Sendt: 05-Maj-2007 kl. 20:50 |
OK, sagen er jeg skal have et nyt tv og vil da lige være sikker på jeg ikke ender med håret i postkassen (og pengepungen i tolden).
Har fundet dette tv, men det er i tyskland, da priserne der er mere realistiske end her, og vil lige høre om nogen ved om jeg mister alt jeg sparer, så snart tolderne ser mit tv. På forhånd tak :) |
|
![]() |
|
CoolMLJ ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2006 Status: Offline Point: 294 |
![]() |
Tyskland er et EU land, og der skal du ikke betale ekstra told eller noget, så vidt jeg har læst mig til. her selv bestilt en del igennem tyskland, aldrig nogle problemer |
|
Lykkelig ejer af:
Forstærker : Denon X3400 Front: B&W CM8 Back: B&W M1 Center: B&W CMC SUP: B&W 610XP LG OLED B7 65" |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej dstruct Nej, der er ingen told+moms imellem landene i EU's indre marked. Den pris du ender med at betale hos forhandleren er den endelige. Mht til at spare, så kan der være andre ting man bør være opmærksom på. Det kunne være at undgå kontooverførsler ved betaling, og checke hvordan det er med service efter købet (hvor, hvordan og hvorlænge). /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Ja, det kan åbentbart ikke siges ofte nok, der skal naturligvis ikke betales afgifter M.V. når der handles inden for EU. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Neonode ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Den bix sender næsten ingen TV til Danmark og den du linker til er ingen undtagelse ;) |
|
![]() |
|
Prepsi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
[/QUOTE] Ja, det kan åbentbart ikke siges ofte nok, der skal naturligvis ikke betales afgifter M.V. når der handles inden for EU. [/QUOTE] For nu lige at få det helt på plads - der skal stadig betales afgifter på det, der hedder "ikke harmoniserede punktafgifter", som f.eks. øl, spiritus og tobak. Jeg nævner det, fordi også uindspillede cd- og dvd-skiver hører ind under dette, og derfor kan man i princippet "risikere", at der bliver opkrævet afgift ved import af disse. Jeg har dog ikke hørt om, at det er sket endnu, men.... Der er en grænse, hvis man køber for mindre end 80,- kr, skal der ikke betales afgift. Reglerne er også sådan, at hvis men køber afgiftspligtige varer hjem, og der ikke er opkrævet afgift når man modtager varen, har man selv pligt til at henvende sig til nærmeste skattecenter for at betale afgiften... Hilsen Prepsi |
|
![]() |
|
dstruct ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
OK, trist, vidste jeg faktisk ikke, kan vel så få den sendt til en adresse/posthus i rostock og så selv hente det på den anden side. Til resten, tak for hjælpen, følger ikke så meget med i eu. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |