recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Deaktiveret SmartDNSProxy spærrer Browser på LG
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Deaktiveret SmartDNSProxy spærrer Browser på LG

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Deaktiveret SmartDNSProxy spærrer Browser på LG
    Sendt: 02-Juli-2018 kl. 07:23
Hej.

Jeg har brugt en SmartDNSProxy prøveperiode til at se en udsendelse fra ARD Das Erste på mit LG OLED55B6V.

Efter deaktivering af SmartDNSProxy kommer SmartDNSProxy Login billed frem  når jeg vælger ARD Icon.

Er der nogen der kan oplyse mig om, hvor denne programstump med SmartDNSProxy login billed ligger i mit LG OLED55B6V, og hvordan jeg kan fjerne det.

Er det også sket for andre?

Og vil det betyde at hvis jeg om et år skulle ønske at de et andet ARD program og bruge en anden DNS Service kan jeg ikke det?


Når jeg prøver at bruge et af de link jeg har sat op i Browseren virker de heller ikke.
Hvis jeg trykker videre, så kommer jeg også frem til SmartDNSProxy Login billed?

Er der nogen der ved hvordan man nulstiller et LG B6 til fabriksindstillingen, eller der andre muligheder.

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 02-Juli-2018 kl. 17:14
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2018 kl. 13:42
Hej.

Jeg har løst mit problem ved at lave en Factory Reset af mit LG OLED55B6V.

Problemet var at når jeg gik ind i web browseren eller brugte ARD App fik jeg en SmartDNSProxy login side med en rød ramme som sagde 'Your IP is currently inactive, please log in to activate your IP.' Samt mulighed for at enter user og password til SmartDNSProxy for at Logge In. Selv om jeg allerede havdet disablet deres DNS Server i min ASUS Router.

Men så fandt jeg ud af hvordan jeg lavede en Factory reset på mit LG B6. Det gøres ved at gå ind i 
Generalt
Nulstil til oprindelige indstillinger
Indtast venligst sikkerheds PIN koden
Default Koden er 0000 evt 1234

Men jeg er noget fortørnet over at SmartDNSProxy placerer Malware i mit LG B6 TV uden mit vidende.

Grunden til at det kan lykkes for dem er, at jeg som mange andre ikke har installeret hverken Anti malware eller Anti virus i mit LG B6. Jeg ved slet ikke om det overhovet findes til LG TV?

Hvad syntes I?

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 02-Juli-2018 kl. 13:42
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu