|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() Sendt: 19-December-2008 kl. 18:32 |
Hej Jeg har fundet et par forskellige plugins der til media center til at mounte iso filer i deamon tools. Men jeg har en smule svært ved at finde noget der virker ordentligt. Enten virker de ikke til Vista MCE (altså kun i det gamle xp media center) eller også har de ikke været vedligeholdt og virker ikke med den nyeste udgavet af deamon tools. (meget fustrerende) Jeg har leget med tanken om selv at kodet et eller andet tool (eller videreudvikle på et jeg fandt på code project) men orker ikke hvis der findes noget perfekt i forvejen. |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Mymovies, virker med Deamontools
|
|
![]() |
|
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
har set det. Meeen det virker lidt som at skyde
gråspurve med kanoner. |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Hvis du bare vil mounte noget understøtter deamontools commandline mounting...Så kan du bare add'e en genvej til et script...
MyMovies er fleksibelt ift til dette, holder jo også styr på dine "ISO'er"....Og du vil nok komme til et step hvor du skal lave et generisk script eller en app der kan køre commandline args til deamon....Så kan du ligeså godt bruge My Movies... |
|
![]() |
|
![]() |
Nå... nu har jeg leget lidt med MyMovies. Og det var som
jeg forventede alvorligt overkill mit behov... Når det eneste man vil er at mounte en iso inde fra mce så er det ganske tydeligt at man er igang med a få langt mere end man bad om når man pludselig sidder midt i en mssql server express instalation :-) Redigeret af gensplejs - 21-December-2008 kl. 00:06 |
|
![]() |
|
mlmosok ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Jeg bruger selv noget som virker godt i Vista MC så finder du DaemonToolsLoader inde i VMC der efter, den loader hurtigt og nemt fra en liste Redigeret af mlmosok - 04-Januar-2009 kl. 14:57 |
|
(Ting tager den tid den ting tager, og det er noget pis hvis det så ikke virker)
MVH MLM |
|
![]() |
|
![]() |
prøver det i aften.
Det ligner lige hvad jeg leder efter. |
|
![]() |
|
![]() |
Hmmmm får fejl hver gang jeg prøver at åbne en iso fil gennem det plugin. Han sagtens åbne dem i deamon tools lite ud i windows |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej jeg bruger daemon tools pro den virker fint med wista . virtuael clonedrive fra slysoft virker også , den er gratis ved download fra slysoft. hilsen agger |
|
![]() |
|
![]() |
Til Agger
Ikke forstået????? Jeg leder efter en udvidelse til media center så jeg kan mounte iso filer i deamon tools fra windows media center (altså ved brug af fjernbetjæningen) Siger du at det kan men med Deamon tools pro eller hur? |
|
![]() |
|
mlmosok ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hvad fejl får du?
og vises alle dine ISOs i dtools loader pluginet? |
|
(Ting tager den tid den ting tager, og det er noget pis hvis det så ikke virker)
MVH MLM |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |