recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Debat forum
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Debat forum

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2019 kl. 17:19
Hej alle.

Vi overvejer at skifte forum, men det er en KÆMPE opgave at konvertere de gamle tråde og medlemmer. Vi kigger på mange forskellige, men hvis i har nogle andre fora i bruger som i synes virker godt, så smid et link så kigger vi på det.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2019 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Hej alle.

 men hvis i har nogle andre fora i bruger som i synes virker godt, så smid et link så kigger vi på det.

Jeg har endnu ikke set noget forum, der effektivt kan kompensere for bruger-fejl/holdninger. 

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2019 kl. 11:35
Jeg ved ikke om jeg kender et bedre forum-script, men kan faktisk gode lide bilgalleris flag, hvis der er nyt i de tråde man er i.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2019 kl. 14:21
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Hej alle.

 men hvis i har nogle andre fora i bruger som i synes virker godt, så smid et link så kigger vi på det.

Jeg har endnu ikke set noget forum, der effektivt kan kompensere for bruger-fejl/holdninger. 

Det lyder da godt nok til at være i god overensstemmelse med tidens trends.Confused
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bibihest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2019 kl. 20:55
Jeg har opgivet at læse der, hvor der er citat med citat med citat med citat i, det er total 90'er agtigt.

Der behøves ikke laves meget om, det er kun stylingen der skal fixes så det bliver mere overskueligt
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1072
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2019 kl. 13:52
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Eller man kan slette alle unødvendige citater, og kan lade den man vil svare stå tilbage.


Det er utroligt besværligt på en mobil

Og på det her debat Forum er det endnu være, hvis du prøver at redigerer et indlæg, så kommer der alle muligt koder over det hele


Måske bøvlet på mobiltelefon. Jeg bruger som regel iPad, (dog på telefon lige nu). Det her med koder over det hele kan jeg ikke genkende, på trods af at jeg har redigeret flere indlæg.

Edit: Skulle lige prøve at redigere dette indlæg....



prøv af kigge her
https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=158997&KW=&PID=1601476&title=vincent-teoh-helt-oppe-at-kre-over-megcon#1601476
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2019 kl. 14:50
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Eller man kan slette alle unødvendige citater, og kan lade den man vil svare stå tilbage.


Det er utroligt besværligt på en mobil

Og på det her debat Forum er det endnu være, hvis du prøver at redigerer et indlæg, så kommer der alle muligt koder over det hele


Måske bøvlet på mobiltelefon. Jeg bruger som regel iPad, (dog på telefon lige nu). Det her med koder over det hele kan jeg ikke genkende, på trods af at jeg har redigeret flere indlæg.

Edit: Skulle lige prøve at redigere dette indlæg....



prøv af kigge her
https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=158997&KW=&PID=1601476&title=vincent-teoh-helt-oppe-at-kre-over-megcon#1601476

Jeg har før set at nogle indlæg kommer til at se meget mærkelige ud, men hvis det var fora’et der var skyld i det, ville det så ikke ske hele tiden?

Edit: Det er f. eks. aldrig sket for mig.


Redigeret af kaizer - 15-Oktober-2019 kl. 14:51
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2019 kl. 15:40
Når jeg har fulgt et link som ovenstående, og kommer tilbage igen hertil. Så er beskedfeltet fyldt med farver, pænt irriterende. Skriver på iPad.

Screenshot af fænomenet kunne ikke lade sig gøre at vise, kun opload.


Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2019 kl. 16:43
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Når jeg har fulgt et link som ovenstående, og kommer tilbage igen hertil. Så er beskedfeltet fyldt med farver, pænt irriterende. Skriver på iPad.

Screenshot af fænomenet kunne ikke lade sig gøre at vise, kun opload.



Det sker ikke hos mig; også på iPad.

Edit: Prøvede et par gange til. Så skete det.




Redigeret af kaizer - 15-Oktober-2019 kl. 16:46
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2019 kl. 17:20
Tak kaizer, det er lige det, og helt umuligt at skrive i.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu