|
|
Besvar ![]() |
Side 123 11> |
Forfatter | ||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 15-August-2005 kl. 21:30 |
|
Hej Alle Dette emne er til debat om selve fælleskøbet, såvel som snak om modellen. For tilmelding til fælleskøbet, se oplysninger i dette emne: Tilmelding: Fælleskøb af LG 42" plasma. /Lars Redigeret af Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
John Quist ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
|
Kan der mon blive tale om en yderligere prisnedsættelse ved ex. køb over 40 stk.?
Kh. John |
||
John Quist
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Hej John
Ved det ikke, men 40 er også mange købere at samle sammen. Lad os lige finde de 20 stk. først /Lars Redigeret af Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
![]() |
|
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
WulffDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
|
Hvis prisen kan komme længere ned er jeg nok int. sys stadig det er
lidt pebret med 16K selvom der jo er mange der gir meget mere.. men som
ny startet studerende er det jo nok lige i overkanten hehe.. har selv
kigget på sådan et her... nogen der kende noget til det? Samsung 42D4S
fandt det på shopman til 10470,- men er det en "gammel" model eller
generation eller???
Michael Redigeret af WulffDK |
||
![]() |
||
Towle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2005 Sted: Viborg, Danmark Status: Offline Point: 86 |
![]() |
|
Den rabat der lægges op til, er vel ikke meget mere end man kan prutte sig til her i Jylland? Jeg synes det er en høj pris for en 42" med lav opløsning. Hvad med at undersøge hvad f.eks. Panasonic TH-42PV500E kan forhandles ned i? - Kurt - |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Towle
Jo, det kan du tro det er - det er en meget meget god rabat vi har fået. Der er svedt og grædt tårer for den pris.
Måske 25.000 kr på fælleskøb, men det er blot et gæt. Vi har ikke forsøgt, fordi Panasonic ikke på nuværende tidspunkt kan levere. Men tænk samtidig på hvad du skal bruge skærmen til. Modellerne med den lille SD plasma har jo 2-3 gange højere kontrast. Dvs. at de ses meget bedre i dagslys end HD Plasma skærmene. Så hvis du overvejende bruger det til at se TV og DVD, så er en SD Plasma som LG PX4 et rigtigt godt valg. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
frost2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-August-2005 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 103 |
![]() |
|
Jeg ville også være meget intreseret hvis det var en Panasonic TH-42PV500E , både den nye xbox 360 og den nye playstation 3 der kommer til foråret, udgiver alle deres spil i HD, + den er klar til HD DVD Michael |
||
![]() |
||
Towle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2005 Sted: Viborg, Danmark Status: Offline Point: 86 |
![]() |
|
Respeeekt, beklager hvis det kunne opfattes som en kritik af dårligt benarbejde. Essensen af det jeg mente var, at jeg ikke er indstillet på at give 16.000 for et TV med så lav opløsning. 1024*768 må vel snart blive markedsstandard?
Aha, her lærte jeg lige noget nyt: Der er HD og SD. Hvad står disse forkortelser for og hvad er forskellen i grove træk? Hvordan kan man se om et panel er SD eller HD? Det kan da godt være at jeg skulle overveje dette fælleskøb, men hvordan kan jeg vide om jeg synes det er et godt billede? Jeg har set et Panasonic hos en forhandler og fandt egentlig billedet tilfredsstillende. Men jeg har også set en hel væg der var plasteret til med fladskærme og hvor der kun var et enkelt jeg fandt acceptabelt. Jeg vil altså se en demo af varen før jeg beslutter mig. Venlig hilsen Kurt Redigeret af Towle |
||
![]() |
||
Villy ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2005 Sted: Djibouti Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Hvornår vil de blive lev. hvis man køber? Hvorfor efterkrav. Firmaet modtager dankort.? Villy |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Villy
Når fælleskøbet slutter. Jeg vil gætte på at skærmene står klar til afsendelse d. 28.
Det må være nemmest at håndtere for dem. For køberne er det jo ligegyldigt. Når posten kommer med skærmen, kan man jo istedet betale med Dankort dér. Man skal iøvrigt være hjemme når skærmen kommer, da posthuset ikke opbevarer pakker af den størrelse. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|
Lille korrektion: Meget tyder på at PS3 først kommer i 2007 og endda først primo 2008. Skidt for PS3 fans godt for Xbox 360 fans Men ellers vil jeg give de fleste ret at Pana 500 ville have været bedre, ihvertfald for mig :-). Ang kontrast forhold så bare fordi specs siger at den er noget højere på LG end på Panaen betyder altså ikke at det forholder sig sådan IRL, men det ved jeg Otto fra TC kan fortælle meget mere om Redigeret af mufcdk1974 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |