|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Hej katman
Ok. Jeg prøver at få en option på et ophæng også. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Hej Maria
Undskyld Nå men, det kan jo være at den vil klæde din stue /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
Maria ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 620 |
![]() |
|
Helt i orden. Jeg er kommet mig over chokket Overvejer stadig, selvom den lige nu hælder til "ej med" - desværre. |
||
Mvh Maria
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Alle Ok, så er detaljerne ved at falde på plads til vores første fælleskøb af en hjemmebiograf-projektor. Det er bliver med de roste projektorer fra NEC, og der bliver tale om 2 tilbud: En projektor til normal TV/DVD og en storebror med bedre opløsning. Med mulighed for at købe et ophæng ved siden af.
NEC HT410 - Testvinder i juli-nummeret af PcWorld.
NEC HT510 - Storebror til HT410 - Med bedre opløsning til DVD
Projektor ophæng, som passer til normal højde stue (220 - 240 cm) kan købes ved siden af for blot 1000,- kr (normalpris 1500,-) /Lars Redigeret af Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
katcam ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
|
BTW er der nogle der har den test fra pc-world. Har forsøgt på hjemmesiden og biblioteket... Er helt klart med på et køb, hvis det ikke tager flere mdr inden varen bliver leveret. |
||
Tilfreds ejer af lite-on 5045
Forum for 5045: www.liteonusers.org.uk |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nej, deres hjemmeside er ikke for god på det punkt.
Det gør det ikke, regn med at de sendes ud ved fælleskøbets slutning. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
katcam ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
|
Fandt lige dette her: http://www.calamus.dk/ratio.asp?id1=151 Her kan man Indtast billedbredde og find afstanden fra projektor til lærredet eller omvendt
|
||
Tilfreds ejer af lite-on 5045
Forum for 5045: www.liteonusers.org.uk |
||
![]() |
||
Rage_DK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Hej Jeg har kigget lidt på projektor det sidste stykke tid, og fandt ud af at jeg vil invistere i en NEC HT410/510. Da jeg søget efter priser på nettet, fandt jeg dette forum, med en god pris på fælleskøb :-) Jeg har lige et par spørgsmål: - Er der returret, hvis man ikke er tilfreds med produktet (Hvis der kan ses regnbueeffekt)? Jeg er under alle omstændigheder interesseret. /Jesper |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, det er et helt normalt fjernsalg. Det betyder 14 dages returret.
0 minutter - der er åbent nu /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
johnlindgreen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2004 Status: Offline Point: 459 |
![]() |
|
Der var test af projektorer i august udgaven af Tænk. Der står der at det kun er for DLP projektorer at man kan se regnbue effekt og at det kun sker for nogle personer. Så du kan evt. gå ind og se en DLP projektor hos en forhandler, for at se om det gælder for dig. De har en NEC HAT 510 med i testen. Jeg har ikke kunnet finde den på den NEC reference Lars har lagt ind, så det er jo nok ikke den samme (den har opløsning på 1024x576). Den ender på 8. pladsen ud af 16 og generelt ligger LCoS projektoren fra Canon først, derefter kommer alle LCD projektorer og sidst kommer alle DLP projektorer. Blandt disse ligger NEC'en på en 2. plads. Den står til 11.900,- så det er da en ret god pris på fælleskøbet. Den bedste LCD er Panasonic PT-AE 700 E til omkring 13.000,-, som er HDTV klar og generelt ligger LCD projektorerne i dette prisleje eller højere, men DLP projektorerne toppe ved 12.000,-. |
||
![]() |
||
manihald ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
Hej Lars: Jeg kan se at HIFIpriser.dk har NEC HT410 til en pris a. kr. 6111,- godtnok - lærred og levering - er tilbudet så godt nok???? |
||
197197
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |