Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
manihald
Ny bruger
Oprettet: 09-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
|
Sendt: 02-September-2005 kl. 16:07 |
manihald skrev:
Hej Lars:
Jeg kan se at HIFIpriser.dk har NEC HT410 til en pris a. kr. 6111,-
godtnok - lærred og levering - er tilbudet så godt nok???? |
Undskyld jeg ser nu at det er PIXmania.com (Fr) så er det derfor den er billigere, jeg foretrækker dansk leverandør
|
197197
|
 |
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
|
Sendt: 02-September-2005 kl. 17:57 |
manihald skrev:
Jeg kan se at HIFIpriser.dk har NEC HT410 til en pris a. kr. 6111,-
godtnok - lærred og levering - er tilbudet så godt nok???? |
Ja, som du selv opdatede er det jo i Frankrig. Dvs. fransk manual, og går den i stykker skal den til Frankrig for reparation. Så det kan ikke rigtigt sammenlignes.
Her får du den til samme pris som den normalt sælges for herhjemme, men med et 160x160 cm lærred oveni - og mulighed for 500 kr rabat på ophænget.
Så du sparer 1500-2000 kr, hvilket jeg syntes er helt pænt :-)
/Lars
Redigeret af Lars
|
Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
 |
Benne
Ny bruger
Oprettet: 02-September-2005
Point: 11
|
Sendt: 02-September-2005 kl. 20:28 |
|
 |
Rage_DK
Ny bruger
Oprettet: 31-August-2005
Point: 3
|
Sendt: 03-September-2005 kl. 01:19 |
johnlindgreen skrev:
Rage_DK skrev:
- Er der returret, hvis man ikke er tilfreds med produktet (Hvis der kan ses regnbueeffekt)? |
Der var test af projektorer i august udgaven af Tænk. Der står der at det kun er for DLP projektorer at man kan se regnbue effekt og at det kun sker for nogle personer. Så du kan evt. gå ind og se en DLP projektor hos en forhandler, for at se om det gælder for dig.
|
HT410/510 kører kun med 120 Hz på farvehjulet, men det skulle alligevel være nok til at de fleste ikke kan se regnbue effekten. Det ville være godt at se den hos en forhandler, men jeg vil også gerne have at mine gæster der ser med ikke kan se effekten. Derfor er det rart med returret 
|
 |
johnlindgreen
Super bruger
Oprettet: 31-Oktober-2004
Point: 459
|
Sendt: 03-September-2005 kl. 22:48 |
Rage_DK skrev:
johnlindgreen skrev:
Rage_DK skrev:
- Er der returret, hvis man ikke er tilfreds med produktet (Hvis der kan ses regnbueeffekt)? |
Der var test af projektorer i august udgaven af Tænk. Der står der at det kun er for DLP projektorer at man kan se regnbue effekt og at det kun sker for nogle personer. Så du kan evt. gå ind og se en DLP projektor hos en forhandler, for at se om det gælder for dig.
|
HT410/510 kører kun med 120 Hz på farvehjulet, men det skulle alligevel være nok til at de fleste ikke kan se regnbue effekten. Det ville være godt at se den hos en forhandler, men jeg vil også gerne have at mine gæster der ser med ikke kan se effekten. Derfor er det rart med returret 
|
Ja, men det spøjse er ifølge Tænk at det er person afhængigt, så du skal nå at invitere alle potentielle gæster inden 14 dage. 
|
 |
Benne
Ny bruger
Oprettet: 02-September-2005
Point: 11
|
Sendt: 05-September-2005 kl. 20:05 |
Såvidt jeg kan forstå, er der ingen digital indgang til disse NEC'ere - DVI eller HDMI. Hvad betyder det for billedkvalitet?
Jeg har pt. kun min bærbares DVD-drev at koble til projektoren, og forestiller mig desuden at skulle koble en tv-tuner til bærbaren for også at kunne bruge projektoren til tv (film og fodbold). Jeg forestiller mig snildt at NEC'erne kan tilfredstille mine behov som førstegangs-projektor. Er der nogen der vil kommentere det?
|
 |
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
|
Sendt: 05-September-2005 kl. 23:15 |
Hej Benne
Det ville have klædt projektorene, hvis de havde haft enten DVI eller HDMI også.
Omvendt tror jeg du vil finde hhv. VGA (til den bærbare) og component eller s-video (til DVD afspiller) tilstrækkeligt til at opnå en ganske fin kvalitet i din nye hjemmebiograf. Den type tilslutninger har jo været brugt på projektorer i mange år.
/Lars
|
|
 |
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
|
Sendt: 11-September-2005 kl. 22:12 |
Hej Alle
Husk at sidste chance for fælleskøb af NEC projektorer er nu på fredag.
/Lars
|
|
 |
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
|
Sendt: 14-September-2005 kl. 21:00 |
Lars skrev:
Husk at sidste chance for fælleskøb af NEC projektorer er nu på fredag. |
Vi har fået lov til at forlænge dette tilbud med en uge, så det istedet løber frem til fredag d. 23/9.
Dette skyldes at HT410 modellen er forsinket en uge, og forhandleren først får den på lager igen ca. omkring det tidspunkt.
HT510 er der stadig modeller på lager af, og jer der allerede har bestilt får leveret i næste uge som oprindelig planlagt.
/Lars
|
|
 |
anderslynge
Ny bruger
Oprettet: 28-Januar-2005
Point: 4
|
Sendt: 15-September-2005 kl. 12:32 |
Lars skrev:
Hej Alle
Ok, så er detaljerne ved at falde på plads til vores første fælleskøb af en hjemmebiograf-projektor. 
Det er bliver med de roste projektorer fra NEC, og der bliver
tale om 2 tilbud: En projektor til normal TV/DVD og en klar til HDTV. |
I tænk anmeldelsen står "nej" under forbedredt til HDTV under 510'eren.
Hvad er det korrekte?
se: http://www.taenk.dk/upload/application/8af30225/22_25_t56.pd f
Mvh Anders
Redigeret af anderslynge
|
 |
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
|
Sendt: 15-September-2005 kl. 13:06 |
anderslynge skrev:
I tænk anmeldelsen står "nej" under forbedredt til HDTV under 510'eren. Hvad er det korrekte? |
Ups, ja, panelet er ikke 1024x768 som jeg mente men 1024x576. 
Dvs. at den store projektor er et bedre valg til DVD (720x576) - men ikke HDTV.
/Lars
|
|
 |
Rage_DK
Ny bruger
Oprettet: 31-August-2005
Point: 3
|
Sendt: 16-September-2005 kl. 10:00 |
Lars skrev:
Dvs. at den store projektor er et bedre valg til DVD (720x576) - men ikke HDTV.
|
Hvis man vil bruge bruge projektoren til at se tv i pal format, kan man med fordel vælge HT510, da antal linier passer.
/Jesper
|
 |