|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 24> |
Forfatter | ||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Hej TheBig -tak skal du have. 400 kr afslag er da også en slags penge Vender du tilbage igen med din mening om "dyret" når du har afprøvet den? Jeg bliver nok nødt til at vente til maj |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
TheBig.... ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 204 |
![]() |
|
Hvis jeg vil have den skal jeg skrives op for der er tryk på. Et link til den. http://www.dvdpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=203932 |
||
![]() |
||
friediger ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 557 |
![]() |
|
Hej nicoleif, Hother og thebig, Ja nu er det endelig blevet min tur til at glæde mig som et lille barn. Samlede min tvbænk i går og har lige bestilt vægbeslaget så nu bliver de mange timers forumlæsning snart konverteret til |
||
![]() |
||
Ceto ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
![]() |
|
Nu har jeg godt nok set at der stå PX70, men PX700 skulle komme i næste uge. Kunne det tænkes at man kunne lave et fælleskøb der evt. med en EH57 ?? |
||
Panasonic TH-42PX700
Panasonic EH-67 |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Hej TheBig, jeg har sendt Geco en mail om en forudbestilling på DMR-EH57. Den er rigelig til mig. Og til friediger - hyg dig med det, og tillykke
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
TheBig.... ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 204 |
![]() |
|
Okay, hvad er prisen på den. |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Hvad nu hvis der rent faktisk er problemer med undertekster på DVB-T modtageren i den tyske PX71 - når den bruges i Danmark ? /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
EH65 skulle komme i 2. halvdel af juni. Men for at imødekomme dig og andre, så tages både EH57 og EH65 med på Fælleskøb /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, det er netop derfor at jeg købte min 42PX70 hos et Panasonic Center, jeg slipper for en masse |
||
![]() |
||
![]() |
|
PX700 må vente lidt endnu, det er en helt anden model. Men recorderne EH57 (og EH65) har vi med. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
![]() |
|
UHHH, nu blev mine øjne store, og mit mundvand løber. |
||
![]() |
||
Ceto ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
![]() |
|
Er det ikke EH67 der kommer om et par mdr ?? |
||
Panasonic TH-42PX700
Panasonic EH-67 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 24> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |