|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||||||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 14-August-2008 kl. 14:09 |
||||||||
Hej Alle Hvis der måtte være behov for at debatere priser på Philips FlatTV og det igangværende Fælleskøb så brug dette emne. God fornøjelse |
|||||||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||||||||
![]() |
|||||||||
Maestro ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() |
||||||||
Billigt for så nye modeller
![]() |
|||||||||
![]() |
|||||||||
afk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() |
||||||||
Hvad er grunden til, at disse Philips-modeller er så dyre i sammenligning med Samsung, Sony m.fl.? Philips har tidligere (i min optik) været et godt mærke, men jeg hører flere, der ikke mener, at Philips er top-of-the-pops længere, så er denne serie noget særligt godt? |
|||||||||
![]() |
|||||||||
mixiburger ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-April-2004 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
||||||||
Har fundet et sted der er billigere .. hvis det er til nogen hjælp ?
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||||||||
Også parallel-import ... Modellerne er billigere på parallel-import. Men i følge Philips er der problemer med de tunerne som sidder i de udenlandske modeller. Den model der hedder /10 (eksempelvis 37PFL9603H/10) er beregnet til det nordiske marked, og softwaren er tilpasset vores forhold. Andre versioner af de Philips TV vil ikke virke korrekt i Danmark (ifølge Philips) /Lars |
|||||||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||||||
![]() |
|||||||||
![]() |
||||||||
Philips har altid været blandt de bedste LCD. Toppen af poppen hvad angår billed og lyd. Men de har haft en dårlig periode mht. features, hvor de i år er vendt stærkt tilbage. Så på feature siden er de nu igen "toppen af poppen". Men Sony har mange modeller. Dem du skal sammenligne med er W og X-modellerne. Eksempelvis koster 40X3000 ca. 18000 kr og her få du et tilsvarende Philips 42" for 16000 kr. /Lars |
|||||||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||||||
![]() |
|||||||||
afk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() |
||||||||
OK, det stemmer også fint med min oplevelse; for 1-2 år siden var Philips 9731 efter min opfattelse i front med ethernet-tilslutning og multimedie-muligheder, men bl.a. pga. panelproblemer blev den model noget af en udfordring (bl.a. ifm. fælleskøbet). Dengang var jeg ikke klar til at købe HDTV, men på det seneste har jeg været på udkig, men fandt netop modellerne "kedelige" udover spectra-light-featuren, der er delte meninger om (jeg er positiv overfor det). Ikke nok til, at jeg kunne give et par kkr mere for en Philips fremfor en Sony W-model, der endog har mpeg4-decoder indbygget (intet er fremtidssikkert, men det er dog Boxer-forudseende (inkl logo på fronten :-)) Man skal dog også huske at sammenligne de rette størrelser, da panel-serierne varierer mellem fabrikater, som f.eks. hhv. 40" eller 42". Mht. paneler var der et samarbejde med LG, der vist ikke længere er kørende - og såvidt jeg husker/forstår med en svag bortforklaring med investeringer e.l. Nogle mener, at det har givet dårligere paneler? Så godt at høre, at Philips er tilbage på banen! |
|||||||||
![]() |
|||||||||
MIDWAY ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
![]() |
||||||||
hvorfor ikke lave et fælleskøb på nummeret mindre( 7603 )hvorfor kun for folk med masser af penge (groft sagt) og dette tv ( 42PFL9603H/10) kan købes over grænsen til 11850.-
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
![]() |
||||||||
I den danske udgave ? Det skal være den danske udgave - ellers virker digital tunerne ikke korrekt i Danmark (i følge Philips) /Lars |
|||||||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||||||
![]() |
|||||||||
MIDWAY ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
![]() |
||||||||
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
![]() |
||||||||
Det er ikke den model. Du har fundet D-udgaven, ikke H-udgaven med dual tuner som sælges i Norden. Kunne heller ikke forstå det /Lars |
|||||||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||||||
![]() |
|||||||||
Harder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
![]() |
||||||||
Har vi fået bekræftet af brugere eller yousee, at det fungerer upåklageligt med den indbyggede dvb-c tuner - også til HD og kodede kanaler (selvfølgelig via CAM-kort).
|
|||||||||
Med venlig hilsen
Claus Harder |
|||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |