recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Decoder til Firedtv.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDecoder til Firedtv.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lasped Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Emne: Decoder til Firedtv.
    Sendt: 01-September-2007 kl. 15:40

Jeg har lige modtaget min Firedtv boks og er nu godt i gang med at installere den på min maskine.

Jeg har lidt problemer med at finde den bedste decoder.

Jeg har prøvet med Nvidia Purevideo, men der hakker Discovery HD. Så har jeg prøvet med PowerDVD og den kører alle kanalerne rigtig godt.

Dog har jeg nogen små problemer med Powerdvd! Hvis jeg vælger at det skal være Powerdvd som video og audio decoder står billedet stille i live tv! sætter jeg video decoderen til Powerdvd og audio til microsoft decoder så er der både billede og lyd, men tilgengæld hakker kanalerne de første 4 sek når man zapper over på dem.

Jeg har lige et tillægs spørgsmål ang. firedtv. Jeg synes den kan være langsom til at skifte kanal nogen gange. Nogen kanaler zapper den hurtigt igennem, men så pludselig når der lang tid imellem?

God weekend.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu