|
Deezer elite tilbud (-85%) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-April-2015 kl. 11:50 |
Hej!
Jeg købte tilbage i december en play:1 inkl. 1 års alm. deezer abonnement. Jeg har i den forbindelse modtaget et tilbud på deezer elite, lydende på 355 kr for 1 år. Mit spørgsmål går så på om deezer elite blot gælder for det år jeg har i forvejen (til december), eller om det gælder 1 år fra den dag hvor jeg accepterer deezer elite tilbuddet? Det sidste vil give mening, men er der nogle der har prøvet at aktivere det? |
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da jeg aktiverede mit Elite, rykkede udløbsdato til den dag jeg trykke OK til Deezer Elite.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |