recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Deezer vs Wimp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Deezer vs Wimp

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gullip Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Udlandet
Status: Offline
Point: 323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gullip Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Deezer vs Wimp
    Sendt: 09-Maj-2012 kl. 15:52
Hej.
Er der nogle, der har erfaring med Deezer?
Jeg har selv haft wimp og egentlig været OK tilfreds. 
Jeg synes, de er lidt lang tid om at få nyt musik (hovedsageligt udenlandske numre) i musikbiblioteket.
Tilgengæld har de en del dansk musik.

Jeg har ikke længere wimp, da jeg har skiftet teleselskab og derfor ikke længere betaler derigennem.
Inden jeg vælger at hoppe på wimp igen, ville jeg høre om noget specielt talte for en anden tjeneste.

Tjenesten bruges på farten og som baggrundsmusik, de må selvfølgelig gerne levere en nogenlunde kvalitet. Der bliver lyttet til en del forskelligt, men mest det der nu rør på sig på clubbing scenen.

På forhånd tak for eventuelle inputs Clap
Til top
gullip Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gullip Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 15:55
Anbefalede playlister er også en bonus :) Det er altid interessant at høre nyt musik eller få numre serveret istedet for, man skal lede efter allesammen selv.
Til top
gullip Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gullip Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 21:53
bump
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu