|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Pirart ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2010 Sted: 57 Status: Offline Point: 29 |
![]() Sendt: 30-Oktober-2011 kl. 16:06 |
Er det nyt, at Deezer nu er tilgængelig?
Tihvertifald har jeg ligenu lavet en konto - uden ninja-tricks. Den er gratis i mdr. mvh
|
|
![]() |
|
Pirart ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2010 Sted: 57 Status: Offline Point: 29 |
![]() |
gik lidt hurtigt - gratis i 3 mdr
|
|
![]() |
|
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
![]() |
Jeg får at vide, at det ikke er tilgængeligt i Danmark endnu, når jeg går ind på deezer.com
|
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|
![]() |
|
![]() |
Det virker stadig hos mig - har prøvet at logge af og på. Og har også prøvet at oprette en ny fake konto. Du kan oprette med eller uden facebook. No problemo.
mvh
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har leget lidt med det i en time. Min musiksmag er selvfølgelig af ældre dato, men f.eks. gav en søgning på The Who et hit på 32 albums. Small Faces = 12.
Da Deezer er fransk prøvede jeg også den eneste franske popsanger, jeg kender; France Gall (Poupee de cire, poupee de son), men det gav ikke meget. Hun har lavet meget mere, men måske er det mine søgekriterier, der er forkerte. "Gasolin"gav et enkelt resultat med en opsamlingsskive. Musikken starter et sekund senere end på Spotify, og søgning på et navn tager også 2 sekunder længere. Det kan måske også være fordi, jeg sidder i sommerhuset og er på nettet med mobilt bredbånd. Til gengæld er der med det samme fyldige oplysninger om navnet. mvh |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kom ind via denne side; http://www.deezer.com/en/
|
|
![]() |
|
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
![]() |
Uanset hvad jeg gør bliver jeg redirectet til denne side: http://www.deezer.com/soon.php
Sikker på, du ikke tidligere har lavet en eller anden form for "ninja-tricks"? |
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er ganske sikker på ,at jeg ikke har har brugt ninja-tricks - hverken nu eller tidligere. Jeg ved ganske enkelt ikke, hvordan man gør. Eller jo, hvis jeg virkelig ville, kunne jeg, med lidt tv-hjælp fra Hr. Sonne, sikkert nok stave mig igennem en VPN tunnel eller hvad, der nu er nødvendigt.
Jeg er på nettet med mobilt bredbånd. Chrome browser. Jeg skrev de første 4-5 bogstaver af Deezer, fik et hit fra google, klikkede på det, og så var den dér.; http://www.deezer.com/en/ Hvis det ikke burde være tilgængeligt i DK, er det måske fordi jeg sidder i Vendsyssel ;-) Prøv igen. Mvh
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
Virker heller ikke for mig....
/kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har lige været hos naboen, der virker det ikke. Er nu tilbage og her virker det.
Jeg må have en indbygget troldmand i min ældgamle laptop. Men, der en anden og anderledes oplevelse på Deezer at glæde sig til. mvh
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
Glæder mig... Hvad koster Deezer?
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
linnemann83 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Hey
Oprettede mig ved at bruge http://uk.gofreevpn.com som vpn tunnel. Der skal ikke bruges en UK adresse så det er meget nemt. det koster 10£ om måneden så ~85kr for deres premium og du kan prøve premium i 15dage uden beregning. Indtil videre fungere det rigtig godt har brugt deres native app på Samsung Galaxy tab 10.1 og Galaxy SII, samt gennem browser på pc, og det virker upåklageligt. Deezer skulle også virke med sonos og squeezebox men har ikke prøvet det siden jeg ikke har hverken eller. Har heller ikke bladret så meget gennem deres bibliotek for at finde danske sange da jeg primært har brugt deres "Whats Hot" for at høre noget nyt. især Florence + The Machine kan anbefales. lidt Adele/Agnes.Obel med en god twist :-) PS. De har også gratis del ligesom Spotify og 2 forskellige pris niveauer. Muligheden for at oprette mig uden Facebook er hvad der fik mig til at hoppe på Deezer istedet for Spotify. Redigeret af linnemann83 - 31-Oktober-2011 kl. 08:39 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |