|
Defekt FireDTV dvb-s2 |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
binder kortet ikke sig til cam modul? |
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
||
Er ikke dybt inde i den del teknisk, men det tror jeg ikke. Hvorfor skulle de ellers "godkende" forskellige TV modeller?
Som sagt ville jeg kontakte Canal Digital. De er langt mere fleksible nu om dage, end de var, før de fik konkurrence fra alle mulige Streaming tjenester
|
|||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|||
![]() |
|||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
||
nå men kan så håbe at den har bundet sig til min smartwi
|
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
||
Den kan ikke binde sig til Smartwii. Den distribuerer bare signalerne, trådløst.
|
|||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|||
![]() |
|||
||
ja du har desværre redt ![]() spørgsmålet er så om jeg har smidt 2200kr ud i den blå ![]() må se hvad Canal digital siger imorgen om de vil sende mig et nyt smart kort eller miste en kunde som de har haft i 17 år ![]() |
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
|||
![]() |
|||
||
jeg har også en lokal cd forhandler som jeg kunne spørge om et nyt kort. kender du prisen på dem MCenterfreak? |
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
||
Ja, men kortet skal du have fra Canal Digital, og det skal være et "non pairing" kort, og det er gratis.
Har selv for ca. 1 år siden fået et sådan tilsendt, uden problemer
Din lokale CD pusher har ikke det du skal bruge
|
|||
|||
![]() |
|||
||
jo fremadrettet er det bedst med et non pairing. men alternativ er at jeg bare for et nyt kort. pairing kortet binder sig vel først til udstyret når det monteres første gang eller? det var også for at få bekræftet at det er et pairing kort Redigeret af svsommer - 25-Juli-2013 kl. 08:09 |
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
||
har snakket med CD de sige nej til ikke godkendt udstyr
![]() men hvad med det http://www.canaldigital.dk/Tv-boxeoghardware/hardware/kortlaeser/ |
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
||
Hvis ikke du kan få et non paired kort, skal du nok i stedet have et programmerbart CA modul hvor du kan indtaste serienummeret på den boks/TV som kortet er parret med.
Flemming Redigeret af fltk - 25-Juli-2013 kl. 11:17 |
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
||
så virker det efter jeg har opdateret dvbviewer til nyste 5.2
![]() nu skal jeg så bare have mit conax smit til at decode to kanaler |
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |